NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که جریان فتنه در تلاش است از فرصت ماه مبارک رمضان برای پی گیری برنامه های هدف گذاری شده خود بهره برداری کند.
به گزارش«جوان آنلاین»،این جریان تاکید کرده است که استفاده از ظرفیت یک ماه ماه مبارک رمضان می تواند پوشش مناسبی برای این جریان باشد،برهمین اساس تاکید کرده اند که ضمن برگزاری مراسم های مختلف گردهمایی عناصر خود را رقم زده و به تجدید روحیه حامیان بپردازند.
گفته می شود اوج این تحرکات قرار شده در یک مراسم گسترده برگزار شود لذا در این خصوص پیشنهاد شده است که این جریان سعی نماید در ویژه برنامه های حرم امام خمینی(ره) که به مدت چند شب در ایام شب های احیا برگزار می شود حضور پیدا کرده و ضمن گنجاندن برخی چهره های خاکستری برای سخنرانی در این ایام نظیر(م.الف)،زمینه حضور حامیان خود را در این شب ها فراهم آورند.
در همین راستا شنیده شده است،مهدی کروبی درادامه دیدارهای نوبه ای خود که هر 20 تا 30 روز یکبار با سید حسن مصطفوی برگزار می شود و امشب نیزموعد میزبانی کروبی از سید حسن وسید یاسر مصطفوی می باشد، قرار است موضوع بهره گیری و استفاده ازظرفیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با میهمانان خود درمیان بگذارد.

[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 11:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 330
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392670