NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گزارش رسانه های ضدانقلاب خارج نشین از وضعیت بالینی اپوزیسیون ورشکسته نکات قابل تأملی را در خود دارد.گروهی موسوم به «اعلامیه سبز» در همین زمینه نوشت: اکنون که بیش از 3 ماه از به سیاه چال انداختن [!؟] سران جنبش سبز (موسوی و کروبی) می گذرد هر چه در پایگاه های خبری گشتیم تا ببینیم اصحاب رسانه ما در این سه ماه برای این دو عزیز چه مقدار قلم زده اند و چه مقدار تلاش کرده اند تا یاد این عزیزان را زنده نگه دارند، به چند مورد نامه نگاری تخیلی بیشتر نرسیدیم. این چگونه حمایتی است

این محفل ضدانقلابی با کتمان اینکه رسانه های اصلی ضد انقلاب نظیر بالاترین، علناً در اوج فتنه سبز از جنایت های عبیداله بن زیاد و یزید در برابر امام حسین(ع) دفاع کرده اند، در «خودنویس» نوشت: کروبی و موسوی حسین وار به مسلخ [!] رفتند و کاری حسینی کردند. کجایند یاران آن دو که پرچم حق خواهی را بلند کنند. این از بی غیرتی یاران است که آنها دربندند و از فرصت طلبی عده ای معلوم الحال است که بر مناصب سابق چشم دوخته اند.

اما یک کاربر بالاترین با اشاره به جنجال رسانه ای درباره تجمعات دانشجویی 25 اردیبهشت که مطلقاً واقعیت خارجی نداشت، نوشت: هر چند که از تنهایی فریادم، ناامید شده ام اما هنوز بر این باورم که تا مسلمان و غیرمسلمان و معتقد و غیرمعتقد [!] متحد نشویم، به جایی نمی رسیم. تکروی هم که نمونه اش را در 25 اردیبهشت دیدیم و عدم انجامش بهتر از انجام آن بود، ما را به جایی نمی رساند.
بالاترین در تحلیل دیگری به تخطئه موضع اخیر خاتمی که حمل بر عقب نشینی و جدا کردن حساب خود از موسوی و کروبی تعبیر شد نوشت: آقای خاتمی و دوستانش در اطراف دنیا با تمام توان از راه های متفاوت سبب عقب نشینی نیروهای جنبش گشتند. پروژه بازگشت به آغوش نظام، به خاطر امکان زنده نگه داشتن اصلاحات با توان فزاینده ای از طرف جناح به اصطلاح «اصلاح طلبان حکومتی» کلید خورد. البته اظهارات اینچنینی جناب خاتمی، چیز عجیبی نیست و ایشان مدت هاست که مسیرش را از آقایان موسوی و کروبی جدا کرده و تلاش می کند گفتمان ویژه خود را گفتمان قالب جنبش سبز کند.
با این حال یکی دیگر از کاربران اصلاح طلب بالاترین عقبگردهای گاه و بیگاه خاتمی را با این لحن و استدلال قابل توجه توجیه کرده است: «تصور کنید که کسی میخواد از روی یک دیوار با پرش عبور کنه. اون میاد و در فاصله ای از دیوار که توی محاسباتش بهش رسیده، می ایسته و بعد برای پرش با سرعت به سمت دیوار دویده و جهش خودشو انجام میده. احتمال خیلی زیادی داره که نتونه تو اقدام اول از دیوار رد شه. از اینجا به بعد ما دو جور آدم داریم که به دو روش با مسئله برخورد می کنند؛ گروه اول آدمهایی که نه باور این شکستو دارن و نه تحملشو و همچنان پای دیوار مرتب و بدون نتیجه به قصد گرفتن لبه دیوار به بالا میپرند و چنان از نظر روحی درگیر این کار میشن که حتی یک لحظه هم فکر نمی کنن که قرار نیست معجزه ای اتفاق بیفته و گروه دوم آدم هایی هستند که برای گذشتن از دیوار مجدداً دورخیز میکنن و حتی اگر لازم باشه از مرتبه قبل هم چند قدمی عقب تر می ایستند. تمام کسانی که امروز از آقای خاتمی انتقاد می کنند، کسانی هستند که حتی یک لحظه هم فکر نمی کنند که کارشون این شده که هر روز بیان توی شبکه های اجتماعی و قرار تظاهرات 16 آذر و 11 اردیبهشت و... رو بذارن و بنظر می رسه که اگه همین روششون ادامه پیدا کنه، بتونیم امیدوار باشیم که آخرش کسی باشه که استخونامون رو پای دیوار پیدا کنه»!
اما مضحک تر از همه لطیفه «جرس» است که با اشاره به واکنش یک دست اصولگرایان به مواضع امثال خاتمی و خائن خواندن این جریان می نویسد «این واکنش های تند به پیشنهاد خاتمی گواه عدم آمادگی آنها برای مصالحه با مخالفان است». نویسنده نابغه رسانه وابسته به محسن کدیور توضیح نداده که اصولگرایان برای چه باید با جریان آمریکایی - صهیونیستی و منهزم «فتنه 88» مصالحه کنند، در حالی که اسباب خیانت و تبانی با دشمنان انقلاب را به همت ملت و انسجام جبهه اصولگرایان به زباله دانی تاریخ ریخته است.

 


[ سه شنبه 90/3/3 ] [ 8:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 397
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403869