NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

موسوی و کروبی تمام شد، ناصرخان را عشق است؛

فرقه سبز و رسانه های وابسته به ضد انقلاب، از آغازین لحظات انتشار خبر دردناک فوت مرحوم ناصر حجازی، اسطوره فوتبال کشورمان، با برنامه ای از پیش تعیین شده و انتشار صحبت هایی با مدعای اینکه آنها را مرحوم حجازی بیان کرده است، به دنبال سوء استفاده از اندوه خانواده حجازی و وضعیت موجودند.
به گزارش جهان فرقه سبز در همین زمینه با اعلام اینکه قصد دارد اراذل و اوباش وابسته به خود را برای حضور در مراسم تشییع مرحوم حجازی تهییج کند، در رسانه های خود مدعی شده است که این مراسم شروعی مجدد برای آزادی خواهی اوباش و اراذل فرقه سبز است.
این مدعای مضحک در حالی طرح شده است که ضد انقلاب طی چند روز گذشته در چند مقطع با بهانه کردن حصر موسوی و کروبی در منازلشان از اوباش و اراذل خواسته بود که دست به اقداماتی مثل خرابکاری و تجمع بزنند که البته ناکام شده بود و این ناکامی نشان داد که عمق شکست و ناپدید شدن فرقه سبز تا آنجاست که حتی اوباش و طرفداران سابق آنها هم دیگر توجهی به این صحبت ها ندارند و با بی تفاوتی از کنار آنها می گذرند.
رسانه های ضد انقلاب در خبرسازی های خود در حالی قصد دارند مرحوم ناصر حجازی را به نفع خود و عقاید پوچشان مصادره کنند که این مرد بزرگ در زمان حیات خود التزام و محبت خود را نسبت به کشور و نظام بارها نشان داده بود و حتی در چند مقطع، به صورت رسمی با فرقه انحرافی نیز اعلام مخالفت کرده بود.
مرحوم حجازی در زمان طی کردن دوره درمانی، بارها پذیرای مسئولان و چهره های نظام کشور شده بود و در زمان خرابکاری اوباش سبز نیز به هیچ وجه به سمت فتنه گران نرفت.
مرحوم حجازی، که فوتبالی های کشور از این پس با رنگ آبی به یاد او خواهند افتاد در دل تک تک مردم خوب کشور جای دارد و همین مردم نیز حجازی محبوبشان را در روز تشییع همراهی خواهند کرد.
فرقه سبز در حالی خود را دلسوز مرحوم حجازی معرفی کرده است که تاکنون سعی می کرد خود را به بهانه حصر سران فتنه، زنده نشان دهد.

 


[ سه شنبه 90/3/3 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 430
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405136