NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

موقع افطار صدای ربنای شجریان را بلند کنید

بعد از اینکه حزب منحله مشارکت اعلام کرد که برای همدردی با زندانیان در خانه خود روزه بگیرید، اخیرا سایت های سبز به طرفداران خود توصیه کردند که افطار خود را با نوار ربنای شجریان آغاز کنند.

به گزارش جهان پس از بایکوت صدای شجریان در صدا و سیما، رسانه های سبز از جمله بالاترین و کلمه و جرس لینک ربنای شجریان را در وب سایت خود قرار دادند تا علاقه مندان بتوانند با دانلود آن افطار خود را با صدای شجریان بازکنند و به این ترتیب با نظام (!) مخالفت کنند.

در همین رابطه یکی از این سایتها نوشت: این باعث افتخار و بزرگی استاد است که صدای ایشان از صدا و سیمای ضرغامی پخش نشود. اما ما سبزها دست روی دست نمی گذاریم و تماشا کنیم. از امروز قبل از افطار هرکجا که هستیم(منزل یا اتومبیل) آوای استاد را با صدای بلند پخش می کنیم .

لازم به ذکر است سبزها نیمه دوم سال گذشته، پس از اینکه با بی رغبتی و ریزش طرفداران مواجه شدند و نتوانستند آنها را به خیابان بکشند،به استفاده از این دست طرح های جالب رو آوردند!

مدتی پیش یکی از سایت های سبز نوشت که برای مخالفت با نظام لب پنجره شمع روشن کنیم و دیگری توصیه کرد که طرفداران سبز از پیاده رو راه روند و یکی دیگر از روشن کردن چراغ اتومبیل ها از ساعت 7 بعد از ظهر به بعد نوشت!


[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403743