NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

نشریه آلمانی مینوتن آنلاین تصریح کرد: مشایی در گردهمایی ایرانیان مقیم خارج گفت که مکتب ایران و نه مکتب اسلام شیعی، باید در جهان معرفی شود؛ این حرف‌ها همان حرف‌هایی است که شاه ایران می‌زد و در سال ???? توسط اصولگرایان سرنگون شد.نشریه مینوتن آنلاین در گزارشی، اظهارات مشایی در مورد دوستی ایران با مردم اسرائیل را سرمنشاء تمامی اختلافات کنونی در ایران دانست.

این نشریه تاکید کرد که این ادعا به حدی سنگین بود که حتی اپوزیسیون ایران نیز آن را به باد انتقاد گرفتند.

 

به نوشته این نشریه آلمانی، در هفته‌های گذشته دور و بر رئیس‌جمهور ایران خلوت شده است. احمدی‌نژاد که با صراحت بیان خود از صحنه‌های بین المللی برای تاثیرگذاری روی افکار عمومی داخل و خارج استفاده می‌کرد، در حال حاضر از نظر داخلی کاملاٌ با مشکل مواجه است. سوءظنی که طیف اصول‌گرا به وی داشت اکنون به نظر می‌رسد که به خصومت بدل شده است و حتی برخی در خصوص عزل احتمالی وی گمانه‌زنی می‌کنند.

 

مینوتن آنلاین با اشاره به ماجرای نصب مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور و عزل وی از این سمت به فرمان مقام معظم رهبری، مدعی شد که این فرد قصد دارد در انتخابات بعدی ریاست جمهوری، جانشین احمدی‌نژاد شود.

 

این نشریه آلمانی افزود: مشایی در ماه اوت ???? یک نغمه ناکوک دیگر ساز کرد و در گردهمایی ایرانیان مقیم خارج در تهران گفت که مکتب ایران و نه مکتب اسلام شیعی، باید در جهان معرفی شود. چنین حرف‌های ملی‌گرایانه‌ای برای اصول‌گرایان ناخوشایند است، زیرا این حرف‌ها همان حرف‌هایی است که شاه ایران می‌زد و در سال ???? توسط اصولگرایان سرنگون شد.

 

به نوشته مینوتن آنلاین، احمدی‌نژاد درحالیکه به خاطر حمایت از مشایی از هم? طرف‌ها زیرآتش بود، در ماه مه دست به اقدامی برای رهایی خود از این وضعیت زد و در چهارچوب تغییرات در دولت، موقتاٌ سرپرستی وزارت مهم نفت را برعهده گرفت.

 

در ? ژوئن اجلاس سالان? اوپک در وین تشکیل می‌شود که معمولاٌ وزیران نفت در آن شرکت می‌کنند. از آنجا که امسال ایران ریاست اوپک را برعهده دارد، احتمال داده شد که احمدی‌نژاد شخصاٌ به اداره اجلاس بپردازد. این یک صحنه آرمانی برای رئیس‌جمهور ایران بود که توجه را به موضوع مورد علاق? خود یعنی سیاست خارجی معطوف کند. البته طبق گفت? وزارت خارجه ایران، این امر محقق نشد.


[ چهارشنبه 90/3/11 ] [ 10:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 198
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406017