NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا کسانیکه بخاطر توهین یک شخص عادی به فائزه هاشمی مواضع آنچنانی گرفتند، این بار نیز رگ غیرت اسلامی و انقلابی شان به جوش خواهد آمد و این سخنان هتاکانه بانوی فتنه را محکوم خواهند کرد؟ یا اینکه مردم باید بپذیرند و به خود بقبولانند که فرزندان برخی آقایان، حکم شاهزاده گان از خدا بی خبر را دارند که به ناچار باید تمامی رفتارها و سخنان سخیفشان را تحمل نمود و محاکمه و مجازات قوانینی است که صرفا در ازای تخلفات غیرآقازادگان عملی خواهد بود؟!
بعد از مرگ طبیعی هاله سحابی در مراسم تشییع پدرش که به دلیل ایست قلبی رخ داد، رسانه های فتنه و ضدانقلاب از کمبود سوژه و فقدان خوراک جدید شانتاژ و دروغ پراکنی، سعی کردند تا با شایعه سازی به سبک همیشگی خود - که نشان از اوج ذلت و حقارتشان دارد - از این اتفاق نیز نهایت بهره برداری را به منظور حیات مجدد خویش و تبلیغات و جنجال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند که البته همچون گذشته جز روسیاهی چیزی عائدشان نشد و راه به جایی نبردند.
 در آن ایام رسانه های ضدانقلاب و فتنه، بدون استناد به منبعی معتبر و در یک دروغ پراکنی واضح و آشکار که حتی توسط خانواده سحابی هم تکذیب شد، اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده و علت مرگ وی را وخامت حال او بر اثر جراحت وارده معرفی کردند و از او بعنوان شهیده جریان مرده سبز یاد نمودند.
این در حالی است که یحیی شامخی فرزند هاله و نوه عزت الله سحابی در گفت‌وگو با سایت نهضت آزادی اعلام کرد: هنگامی که جنازه پدربزرگم در دست مردم قرار گرفت، مادرم از هوش رفت و پس از آن به درمانگاه منتقل شد و در نهایت درگذشت.
شامخی همچنین تأکید کرده است که این ادعا که مادرم با پنجه بوکس مضروب و کشته شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.
حال بعد از آبروریزی و شکست دیگر رسانه های ضد انقلاب و فتنه گران مطرود، زمان آن فرا رسیده است تا همچون گذشته شخصی به میدان آید که همواره در قالب خرید لباس و ساندویچ و غیره، آتیش بیار معرکه بوده و نقش لیدری اغتشاشات را برعهده داشته است.
این انتظار ضدانقلاب و مطرودین از آغوش ملت اینبار نیز زیاد طول نمی کشد و بانوی متهم به لیدری در اغتشاشات در اظهاراتی سخیف و عجیب - که نشان از اوج خشم و کینه وی علیه نظام و انقلاب دارد - مرگ هاله سحابی را با شهادت حضرت زهرا(س) مقایسه می کند!
افکار در این زمینه گزارش داد: فائزه هاشمی، در نشستی خصوصی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه‌ی فوت هاله سحابی، خطاب به حضار ادعا کرد: شهادت هاله سحابی به شدت تکان‌دهنده و تاسف برانگیز بود. ?
دختر هاشمی رفسنجانی در این جلسه با غیرقابل جبران خواندن مرگ هاله سحابی گفته است که بزرگی این فرد به حدی بود که با مرگ خود نیز حماسه آفرید و باعث افشا شدن پرده‌ای دیگری از رفتارهای غیر انسانی و غیر اسلامی گردید. ضربه به پهلو و دفن شبانه، آن هم در مراسم سوگ پدر، شهادت فاطمه‌واری را نصیب این بانوی مظلوم کرد.
این اظهارات فائزه هاشمی در حالی است که حدود19سال قبل یعنی در 23 69، 23 نفر از اعضاء نهضت آزادی و افراد موسوم به ملی مذهبی‌ها به دلیل انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت آقای هاشمی رفسنجانی و به دستور ایشان بازداشت شدند.
در همین رابطه عزت الله سحابی یکی از بازداشت شدگان سال 69می گوید: "ما به آقای هاشمی نامه اعتراضی نوشتیم.
اعتراض ما به آقای هاشمی این بود که اولاً اوضاع اقتصادی کشور بسیار خراب است. فقر و اختلاف طبقاتی بسیار فاحش است. دوم اینکه وضع سیاست خارجی ما به گونه ای است که ما در انزوای کامل قرار گرفته ایم و همه دنیا با ما مخالف هستند.
در رابطه با این نامه، 23نفر را بازداشت کردند که یکی از آنها من بودم... بعد از دستگیری ها، در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، چند تن از نمایندگانی که مرا می شناختند، به آقای هاشمی اعتراض کردند که چرا عزت الله سحابی را گرفتی؟ آقای هاشمی پاسخ داده بود: «رویش زیاد شده بود، می خواستیم رویش را کم کنیم.»
گذشته از این تناقضات رفتاری خاندان هاشمی با یک مهره سیاسی، حال جای سئوال دارد که اگر یکی از این صدها اقدام، گستاخی و جسارتهای فائزه هاشمی علیه نظام و انقلاب توسط شخصی دیگر از طبقه کارگر، کارمند و... صورت می گرفت، چه کسانی فریاد وا اسلامهایشان گوش فلک را کر می کرد.
آیا این بار نیز آقای علی مطهری آمادگی دارد تا بخاطر توهینی که به ساحت حضرت زهرا(س) و سخنانی گستاخانه ای که علیه نظام و انقلاب از زبان این بانوی متهم به فتنه گری جاری شده است، نامه به رئیس دستگاه قضا بنویسد و آماده دق کردن شود.
آیا کسانیکه بخاطر توهین یک شخص عادی به فائزه هاشمی مواضع آنچنانی گرفتند، این بار نیز رگ غیرت اسلامی و انقلابی شان به جوش خواهد آمد و این سخنان هتاکانه بانوی فتنه را محکوم خواهند کرد؟ یا اینکه مردم باید بپذیرند و به خود بقبولانند که فرزندان برخی آقایان، حکم شاهزاده گان از خدا بی خبر را دارند که به ناچار باید تمامی رفتارها و سخنان سخیفشان را تحمل نمود و محاکمه و مجازات، قوانینی است که صرفا در ازای تخلفات غیرآقازادگان عملی و اجرائی خواهد بود؟!
به هر حال مردم منتظر می مانند تا با سکوت معنادار همراه با تایید برخی به ظاهر خواص، میزان صحت و سقم قاعده فوق را بار دیگر ارزیابی کنند.

 


[ دوشنبه 90/3/16 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 607
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402395