NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

بیانیه شورای 2 نفره هماهنگی راه سبز امید برای سالروز 22 خرداد،اوج استیصال و درماندگی فتنه گران را به نمایش گذاشت.

 فتنه گران که این روزها از ریزش شدید حامیان خود رنج برده و حتی با برخی از حامیانشان که درسودای ورود به حاکمیت بسر می برند،به نزاع مشغولند،این روزها درتدارک فراهم آوردن عده و عده برای زنده نشان دادن خود می باشند.
فتنه گران که ماه هاست مدیریت خود را به خارج از کشور انتقال داده اند،هم اکنون به مراودات عمیقی با اپوزیسیون مشغولند به گونه ای که تزهای آزموده شده و نخ نمای این ورشکستگان،مورد استفاده آنان قرار گرفته است.بگونه ای که فتنه گران به سیاق و روش اپوزیسیون ورشکسته از راهپیمایی حامیان خود در 22 خرداد و در حد فاصل میدان ولیعصر تا میدان ونک آنهم در پیاده روها و باتاکید بر سکوت خبرداده اند.
فتنه گران که امروز درمانده شده اند این راهپیمایی خیالی را در شلوغ ترین خیایان تهران و آنهم در پیاده رویی که همواره محل رفت و آمد مردم بوده برگزار می کنند و همچون اپوزیسیون ادعای حمایت مردم از خود را با روشن کردن چراغ اتومبیل ها در شب تفسیر می کنند.
این وضعیت آشفته فتنه گران همچنین بگونه ای است که اردشیر امیر ارجمند مشاور از اعضای شورای هماهنگی راه سبز امید نیز به تاکتیک های پر از معضل فتنه گران طی ماه های گذشته تاکید کرده و عاجزانه خواستار همکاری ها برای ارائه تاکتیک های جدیدشده است.وی در گفتگو با دویچه وله می گوید: ما از همه‏ی شبکه‏های اجتماعی خواسته‏ایم که هم‏فکری کنند و نقطه‏نظرات‏شان را ارائه دهند تا بر اساس آن عمل شود. امیدواریم دوستان مشارکت کنند و روش‏ها و تاکتیک‏های جدیدی را پیشنهاد کنند که با معضلات قبلی مواجه نباشیم.

 


[ دوشنبه 90/3/16 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 427
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405133