NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در مراسم تجلیل از علامه حسن‌زاده آملی از ایشان درباره تعابیری هم‌چون «قائد ولی وفی» و «رائد سائس وفی» که برای مقام معظم رهبری به‎کار برده‌اند، سؤال شد که گفت: این عناوین بسیار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هیچ مشکلی ندارد.
شب گذشته و در مجمع عالی حکمت اسلامی، از سال‌ها تلاش و مجاهدت علمی علامه «حسن حسن‌زاده آملی» تجلیل به عمل آمد. این عالم فرزانه به دلیل کسالت نتوانست در مراسم حضور یابد و لوح تقدیری با امضای حضرات آیات‌ سبحانی، جوادی آملی و مصباح یزدی به فرزند علامه حسن‌زاده اهدا شد.به همین مناسبت، گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی از شاگردان ویژه علامه حسن‌زاده آملی انجام دادیم و یک خاطره بازگو نشده از علامه حسن‌زاده آملی را از وی جویا شدیم.
حجت‌الاسلام رمضانی به بیان خاطره‌ای در باب انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و نظر علامه حسن‌زاده آملی در این باره پرداخت و گفت: روزی خدمت علامه بودم و در مورد تعابیری هم‌چون «قائد ولی وفی»، «رائد سائس وفی»، «مصداق بارز نرفع درجات من یشاء» و «دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد» که ایشان برای مقام معظم رهبری به کار برده‌اند، گفت‌وگو و سؤال ‌کردم. چرا که آن زمان برخی نتوانستند این ستایش‌ها را تحمل کنند و به استاد خرده گرفتند.
وی افزود: به استاد عرض کردم که برخی، عبارات شما در تمجید از مقام معظم رهبری را برنتافته‌اند. ایشان فرمودند: این عناوین بسیار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هیچ مشکلی ندارد.

 


[ شنبه 90/3/21 ] [ 10:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400714