NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش جام سایت گویانیوز دراین مقاله نوشت :«شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از ایرانیان خواسته است که از این به بعد «پارک لاله» تهران را «پارک هاله» بنامند. ایشان علت این خواست را بی‌سرانجامی پرونده‌ مرگ هاله سحابی، در کنار پرونده‌های دیگری از این دست دانسته است.»

این سایت در ادامه نوشت:«پیش از هر سخنی باید یادآوری کرد که نام «پارک لاله»نام جدید«پارک فرح» است. بعد هم، خانم عبادی به عنوان یک حقوقدان، نباید از خاطر برده باشند که پارک فرح یا لاله، تا سال 1360، مرکز هواداران جوان نیروهای چپ، دمکرات، ملّی، مسلمان، چپ- مسلمان، و در یک کلام، اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران بود. غیر از عرضه? نشریات و کتاب، هر گوشه و هر نیمکت این پارک، محلی برای بحث و تبادل نظر این نیرو‌ها با یکدیگر بود.»
گویانیوز در ادامه با واکنش شدیدبه عبادی گفت:«سرکار خانم عبادی به خوبی می‌دانند اینکه تنها نام هاله سحابی به ذهن ایشان رسیده، که دست بر قضا، هیچ پیوندی هم با پارک فرح یا لاله ندارد؟»
این سایت در آخر این مقاله با انتقادشدید ازشیرین عبادی گفت:«برای حقوقدانی که اندیشه و اجرای «عدالت»، می‌بایست مفهومی فراشخصی داشته باشد، شایسته نیست که به هنگام بزرگداشت یکی از خیل آنان که حقشان بر باد رفته، همدردی خود را با کسی نشان دهد که اندیشه‌اش با اندیشه خود وی همخوان است و بر حق دیگران چشم بپوشد.»

 


[ شنبه 90/3/28 ] [ 10:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392500