NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
افطاری قالیباف در برج میلاد با حاشیه هایی همراه بوده است. گفته می شود در هنگامی که بازاریان برای نماز جماعت رفته بودند عده ای بر سر سفره حاضر شده و اثری از افطاری برای میهمانان باقی نگذاشته اند. یکی از این مهمانان گفته هنر مدیریت شهرداری را در سفره افطار مشاهده کردیم.
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.  
*شنیده شده یک خانم تبعه سوئیس در یکی از روستاهای اشکذر یزد در حال حفر خانه ای جهت پیدا کردن عتیقه دستگیر شده است.
*شنیده ایم سعید حجاریان در جمع تعدادی از دانشجویان یزدی گفته است من سه کتاب در دست انتشار دارم که بزودی روانه بازار می شود.
* گفته می شود علی اکبر مسعودپور معاون ارتباطات مجلس معاونت پارلمانی ریاست جمهوری از منصب خود برکنار شده است. هنوز علت این برکناری از سوی میرتاج الدینی اعلام نشده است.
*شنیده ایم حمزه غالبی رئیس شاخه جوانان ستاد میرحسین موسوی از کشور خارج و به فرانسه رفته است.
*گفته می شود حسین مرعشی که در بند350 اوین به سر می برد در تلاش است توبه نامه ای را بنویسد تا پس از گذراندن 6 ماه حبس آزاد شود اما برخی اطرافیان وی در مخالفت با این اقدام گفته اند یک سال حبس چیزی نیست مقاومت کن!
*افطاری قالیباف در برج میلاد با حاشیه هایی همراه بوده است. گفته می شود در هنگامی که بازاریان برای نماز جماعت رفته بودند عده ای بر سر سفره حاضر شده و اثری از افطاری برای میهمانان باقی نگذاشته اند. یکی از این مهمانان گفته هنر مدیریت شهرداری را در سفره افطار مشاهده کردیم.
* شنیده ایم بزودی یک سایت خبری با نام "همت" کار خود را آغاز می کند. این سایت گرایش به رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور دارد و دفتر شیک و مجلل آن در مناطق شمالی تهران است. گفته می شود نسخه آزمایشی این سایت از چند روز پیش آغاز به کار کرده است.

[ دوشنبه 89/5/25 ] [ 10:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404803