NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه سیاست روز نوشت:
گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج با همراهی برخی بازیگران داخلی فتنه و با سازماندهی آمریکا و انگلیس و برخی دولت های اروپایی، دو شبکه تلویزیونی راه می اندازند. هر دو شبکه در خارج از کشور به ثبت رسیده اند اما در بین آنها نوعی تقسیم کار صورت گرفته تا یکی علناً اسلام و انقلاب را بکوبد و دیگری با تظاهر به اسلام و انقلاب، پروژه مشترک را تکمیل کند.
یکی از این شبکه ها قرار است توسط گروه تازه تأسیسی موسوم به بنیاد ایران ندا راه اندازی شود و در کالیفرنیای آمریکا به ثبت رسیده است. 15 نفر موسسان این بنیاد شامل رضا علامه زاده، مهرانگیزکار (سلطنت طلب و همسر سیامک پورزند) کاظم علمداری، داریوش آشوری، مهران براتی، مهدی جامی (سردبیر اخراجی رادیو زمانه و همکار سابق بی بی سی)، رامین جهانبگلو، شهرنوش پارسی پور، محمدرضا نیکفر، آرش سبحانی، محبوبه عباسقلی زاده، محسن نامجو و چند روزنامه نگار و عکاس فراری هستند. برخی اعضای این باند سابقه مطلقاً ضددینی و لائیک دارند و با بدنام ترین محافل صهیونیستی و نومحافظه کار در آمریکا و انگلیس همکاری داشته اند.
از سوی دیگر دور تکمیل همین چرخه، سایت های «کلمه، سحام نیوز، جرس و امروز» اعلام کرده اند شبکه موسوم به «رسا»- که سرقت نام یک خبرگزاری و رسانه داخلی است- ضمن ثبت در خارج راه اندازی می شود.
این طیف برخلاف طیف قبلی ترجیح داده اند اسامی گردانندگان خود را که در خارج اقامت دارند منتشر نکنند. اما از قرائن پیدا است که موسوی و خاتمی و کروبی و برخی دیگر از بازیگران داخلی فتنه مایلند همان سناریوی شکست خورده شبکه صبا را با استفاده از حلقه لندن (جرس) و افزایش یادگیری ها اجرا کنند و در این امر از برخی همکاران بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو زمانه، روزنت و گویانیوز استفاده نمایند.
شایان ذکر است در بیانیه منتشره از سوی هر دو طیف ادعا شده که رسانه های مذکور مستقل از سیاستگذاری و کمک مالی خارجی خواهد بود و تنها از سوی کمک های مردمی تأمین هزینه خواهند شد. این در حالی است که به عنوان مثال هنوز معلوم نیست 400 هزار دلاری که دولت اصلاحات برای شبکه صبا پرداخت کجا رفته است.
مهدی جامی درباره تأمین مالی رسانه مورد نظرشان به دویچه وله گفت: واقعاً در بین اپوزیسیون خارج کشور، مسئله مالی وجود ندارد و پول بسیار است. ما بنیاد خود را در کالیفرنیا به ثبت رساندیم و 2 تا 3 هفته دیگر نشستی را در لندن برگزار خواهیم کرد.
رضا علامه زاده فیلمساز ضد انقلاب هم که در جریان سناریونویسی شکنجه و تجاوز، در خدمت بی بی سی انگلیس قرار داشت، درباره استقلال شبکه مورد نظر به رادیو فرانسه گفت: ما دنبال عدم وابستگی هستیم و حرکات خود را ادامه جنبش مشروطیت می دانیم!
بی بی سی هم از قول کاظم علمداری سخنگوی بنیاد ایران ندا گفت: رسانه مورد نظر رسانه ای مردم نهاد است. ما فراتر از جنبش سبز- که آن را یکی از ارکان اصلی جنبش مدنی و دموکراسی خواهی می دانیم- حول و حوش نیازمندی های دموکراتیک جامعه ایران عمل خواهیم کرد. ما یک نهاد غیرانتفاعی هستیم(!).
در همین حال گفته می شود شبکه رسا در دیلی نیوز آمریکا به ثبت رسیده و از حمایت های مالی، اطلاعاتی و فناوری وزارت خارجه آن کشور بهره می برد. این شبکه به همراه شبکه وابسته به ایران ندا قرار است مدیریت پشت پرده آمریکایی و ظاهری ایرانی داشته باشند کاری که پیش از این رادیو زمانه، بی بی سی و رادیو فردا و سرانجام جرس در پیش گرفتند اما به سرعت لو رفتند و ماهیت آمریکایی و انگلیسی خود را لو دادند.
نکته جالب درباره شبکه رسا صدور منشوری است که در بند 7 آن ادعا شده «رسا اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برپایه قرائت دموکراتیک و حقوق بشری در جهت احیای آرمان های اصول انقلاب را مبنای فعالیت خود می شمارد» و این در حالی است که اصل تشکیل چنین شبکه ای آن هم با ثبت در آمریکا و مدیریت غربی نقض صریح قانون اساسی است. فتنه گران تحت الحمایه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، برای رد گم کنی، آیه 29 سوره احزاب (الذین یبلغون رسالات الله...) را بر صدر منشور منتشره نشانده اند. صادرکنندگان این منشور مدعی اسلام رحمانی، پذیرش تکثر و مخالفت با انحصارطلبی شده اند.



[ دوشنبه 89/5/25 ] [ 10:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 217
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392312