NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حضرت آیت الله " لطف الله صافی گلپایگانی " از مراجع عظام تقلید درباره قداست مسجد جمکران پاسخ داد. 
عده ای که خود را دوستداران حضرت‌(ع) معرفی کردند در سووالی نظر آیت الله صافی گلپایگانی درخصوص شبهاتی که درباره قداست مسجد جمکران در برخی از سایت ها منتشر شده، جویا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در پاسخ به این سوال ، گفته است: مسجد مقدس جمکران از مساجد و مقامات مشرفه به عنایات حضرت بقیة‌الله (عج) است.  
وی ادامه داده است: این مسجد هم از جهت اصل بنا که بر حسب نقل بزرگان حدیث از کتاب تاریخ قم و قبول اعاظم علما و اعتماد آنها بر آن، به امر حضرت(عج) بنا شده و از آن زمان تا حال خلفاً عن سلف آن را پذیرفته و شرف حضور و نماز و عبادت در آن را مغتنم شمرده‌اند.  
آیت الله صافی بیان کرده است: این مسجد هم از جهت معجزات باهره‌ای که در آن به‌واسطه توسلات به آن حضرت وقوع یافته و تشرف بعضی که اجمالاً معلوم و مسلم است و مثل تواتر معنوی است و بالجمله فضیلت و موقعیت و انتساب آن به حضرت ثابت است.  
آیت الله صافی گلپایگانی خاطر نشان کرده است: این مسجد همیشه مورد توجه بزرگان از علما بوده و خواندن نماز در آن موجب ثواب و اجر بسیار است و از سوول و جوابی که از مرحوم استاد اعظم حضرت آیت اللّه العظمی‌بروجردی اعلی اللّه مقامه شد و حقیر هم حضور داشتم، معلوم شد که ایشان نماز مسجد جمکران را مستحب می‌دانند. 

 


[ یکشنبه 90/3/29 ] [ 10:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 359
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405065