NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مجلس و دولت باید در تعامل با هم باشند و اگر ایرادی در کار هست، روسای قوا می توانند در نشست های مشترک و در پشت درهای بسته آن را حل کنند، نه اینکه اختلافات آشکار شود.
نماینده اهواز گفت: استقبال نکردن نمایندگان از آقای احمدی نژاد به نوعی نتیجه نامه نگاری ها و نوع رفتاری بود که با نمایندگان مجلس صورت گرفته است؛ نامه ای که برای معرفی وزیر ورزش نوشته شده بود، ادبیات جدیدی داشت و این حرکت به نوعی پاسخ آن نامه بود.
سید شریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار «تابناک» با بیان اینکه مجلس و دولت باید در تعامل با هم باشند، گفت: اگر ایرادی در کار هست، روسای قوا می توانند در نشست های مشترک و در پشت درهای بسته آن را حل کنند، نه اینکه اختلافات آشکار شود.
وی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ثابت شده، کسی که در راه ولایت و رهبری حرکت نکند، خسارت بزرگی خواهد دید. آقای احمدی نژاد بارها اعلام کرده اند که در مسیر ولایت هستند، ولی عملا باید برخی اطرافیان خود را اصلاح کند و جایگاه آنها را تغییر دهد.
سخنان رهبری درباره آقای مشایی کاملا مشخص و انتظار این بود که از وی استفاده کمتری شود، ولی آقای مشایی همه کاره دولت شده و حتی اختیاراتی بیشتر از معاون اول دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب باید با دولت همکاری شود و راه را برای خدمت به مردم هموار کرد. مجلس و نمایندگان در کنار دولت هستند و تلاش می کنیم، هر آنچه در توان داریم، در راه خدمت به مردم انجام دهیم. دولت نهم و دهم تا جایی که توانسته کار کرده و اگر از حاشیه ها کم کند دولت موفقی خواهد بود.

 


[ یکشنبه 90/4/12 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 323
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392663