NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

تذبذب و ریاکاری تبدیل به عادت برخی سران مجمع روحانیون شده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان محمد موسوی خوئینی ها در مطلبی پرتناقض پیرامون انتخابات مجلس نهم و درباره این سؤال که «شما به مشارکت اعتقاد دارید یا عدم مشارکت در انتخابات مجلس؟» نوشت: آیا در زمانی که جمعی از دوستان ما براساس اتهامات واهی و محاکمات غیرعادلانه در زندان بسر می برند و دو شخصیت خدمتگزار جامعه آقای مهندس موسوی و حجت الاسلام والمسلمین کروبی در حصر خانگی قرار دارند و مطبوعاتی که می خواهند مستقل از اراده برتر جامعه به رسالت مطبوعاتی خود عمل کنند، نمی توانند، آیا انصاف و عدالت است که ما در انتخاباتی شرکت کنیم که در این شرایط برگزار می شود؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم که باید از رسانه های رسمی و غیررسمی کشور ماه ها و بلکه سالها مورد زشت ترین هتاکی ها و تهمت ها قرار بگیریم و باز هم در انتخاباتی شرکت کنیم که به دست همان کسانی برگزار می شود که این بلاها و مصیبت ها را بر سر ما و دوستانمان آورده اند.
وی در عین حال در وبلاگ خود نوشت: بدون تردید شرکت در انتخابات حق ما است و اگر ببینیم با شرکت در انتخابات حقی را به صاحبش برمی گردانیم و باطلی را مانع می شویم قطعا شرکت خواهیم کرد. بنابراین گمان می کنم از هم اکنون به تصمیم نهایی نمی شود فکر کرد.
یادآور می شود طیف متبوع موسوی خوئینی ها به این رفتارهای مذبذب معروف هستند و به موازات ادعای تحریم انتخابات مجلس هفتم و هشتم و زیر سؤال بردن آن، فهرست انتخاباتی گسترده ای ارائه کرده اند که از جمله شامل ??? نفر فهرست رسمی- غیر از افراد رسما معرفی نشده- بود و در تهران فهرست ?? نفره «یاران خاتمی» با بی اقبالی مطلق مردم - به استثنای یک نفر- مواجه شد.
گفتنی است مظلوم نمایی این جریان در حالی است که در جریان فتنه ?? آشکارا به دامان مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس پیوسته بودند و با بهایی ها و منافقین و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها و تمامی جریانات ضدانقلاب علیه مردم مسلمان این مرز و بوم متحد شده بودند. بنابراین باید به موسوی خوئینی ها گفت؛ شما که با همه دشمنان اسلام و انقلاب در اتحاد به سر می برید مظلوم!! هستید یا ملت سرافراز و مسلمان ایران که پوزه مدیران بیرونی شما را به خاک مالید؟! و اساساً چگونه انتظار دارید که ایران اسلامی به ستون پنجم لو رفته مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس و هم پیمانان منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها اجازه مشارکت در انتخابات را بدهد؟!

 


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392412