NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه کیهان نوشت: درگیری چند کلاهبردار سیاسی فراری با هم که سابقه شراکت و رفاقت با یکدیگر داشته اند، نکات جالب توجهی را از عمق فساد در میان محافل ضدانقلاب بازتاب داد.

اخیرا تارا نیازی پس از دو سال زندگی مشترک با احمد باطبی تحت عنوان نامزد! و جدایی از وی فاش کرد که باطبی از سوی پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به خاطر ارتباط با سازمان های امنیتی ایران و دخالت در شناسایی یا بازداشت 200 تن از وابستگان به گروههای معارض جمهوری اسلامی احضار شده است.وی همچنین خبر داده بود که خود شاهد مکالمات باطبی با ماموران امنیتی ایران بوده و از سوی دیگر، اف بی آی به مکالمات انجام گرفته دسترسی پیدا کرده است.

«نیازی» بخشی از کلاهبرداری های نامزد سابق! خود را نیز منتشر کرد.
  متقابلا باطبی وی را متهم به کلاهبرداری و اخاذی کرد.
بقیه این زد و خورد را که باعث شده پای امیرعباس فخرآور نیز به عنوان متهم در ماجرای نفوذ اطلاعاتی ایران به میان کشیده شود، در ادامه می خوانید. (رسانه های بیگانه در اوج آشوب های تیرماه 78 با چهره سازی از باطبی و فخرآور، آن دو را از سران جنبش دانشجویی معارض با نظام معرفی کردند و پس از فرار از ایران، باطبی و فخرآور تا مدت ها ارتباطات کاملا تنگی داشتند به نحوی که هنوز هم برخی تصاویرآن دوستی ها در اینترنت موجود است).

تارا نیازی در واکنش به اتهامات متقابل باطبی می نویسد: آقای باطبی با زرنگی تمام سعی کرده موضوع ارتباط با آقای جوادی مامور وزارت اطلاعات را به حاشیه ببرد و اتهامات اخلاقی و سندسازی علیه من را در پیش بگیرد.

آقای باطبی در مکالمه با مامور اطلاعاتی، او را «جواد جون» خطاب می کرد و منجمله پیامی را دریافت و به حسن زارع زاده اردشیر فرستاد ... ایشان بهتر بود به دلیل اخراجش از صدای آمریکا (دو هفته قبل) هم اشاره می کرد و اینکه با پادرمیانی خانم ستاره درخشش فقط برای یک ماه به کار برگشته تا کار جدیدی برای خود پیدا کند...

ایشان همچنین متن ایمیل مبادله شده با خانم نوشابه امیری در سایت روزآنلاین را هم منتشر کرده اند که باعث به هم خوردن رابطه من با روزآنلاین شد اما با همین ایمیل همگان متوجه می شوند که مبنای کار برخی رسانه های فارسی زبان این طرف، براساس سواد و دانش و قدرت نوشتاری نیست بلکه براساس پارتی بازی و ارتباطات پشت پرده است.

همسر سابق باطبی در واکنش به اتهام فساد اخلاقی و ارتباطات چندگانه به طور سربسته می نویسد: من تمام عمر از این ماجراهای خاله زنکی گریزان بوده ام هرچند که اگر قرار به گفتن باشد می توان از همسرهای سابق این آقا از جمله خانم سمیرا و سمیه بینات [و اخیرا خانم نازلی!] نقل قول های مشابه تجربیات تلخ را ذکر کرد. در مورد پرونده خشونت خانوادگی، پرونده مختومه نشد آن طور که باطبی می گوید بلکه به دلیل خواهش آقای موسوی خوئینی من شکایتم را پس گرفتم.

وی سپس اضافه می کند: من خودم هیچ گاه زندانی نبوده ام و مورد لطف بازجویان محترم وزارت اطلاعات هم قرار نگرفته ام. اما از هر کسی که پرس وجو کرده ام، همگان متفق القولند که امکان ندارد که یک زندانی سیاسی، یک سال، یک سال مرخصی بگیرد و در طول این مرخصی ها دوبار ازدواج کند! در طول مدت زندان، در روزنامه رسمی کشور (روزنامه شرق) شاغل باشد، فیش حقوقی داشته باشد و به زعم خود ایشان در کیش پروژه عکاسی بگیرد و... مگر اینکه طرف تواب باشد که از این امتیازات ویژه برخوردار شود و خوب... شرح وظایف و هویت تواب هم که بر همگان مشخص است. اینجانب در بین زندانیان سیاسی کسی را سراغ ندارم که از چنین امکاناتی برخوردار باشد.

یادآور می شود باطبی در قبال افشای برخی سوابق خویش همزمان به تارا نیازی و امیرعباس فخرآور حمله کرده و از جمله نوشت: فخرآور در سالهای اخیر یکی از اصلی ترین منابع مورد استناد نهادهای امنیتی برای تخریب چهره مخالفان محسوب می شود. امسال برادر کوچک او محمدرضا فخرآور نیز یکی از اصلی ترین بازیگران سناریوی تخریب علیه مخالفان بود. چند هفته قبل از 18 تیر امسال، فخرآور خبر دزدیده شدن برادر کوچکتر خود را منتشر کرد و مدعی شد «برادر کوچکم به موبایلم زنگ زد و گفت امیر! مامورا منو با یه ماشین آوردن انداختن توی هواپیمای ایران ایر دارن منو می برن ایران. می دونم کشته می شم ولی بدون تا آخر می جنگم اما تنها چند هفته پس از طرح این ادعا، تلویزیون ایران در فیلمی مستند نشان داد محمدرضا فخرآور صحیح و سالم مقابل دوربین علیه مخالفان صحبت می کند. محمدرضا این صحبت ها را نه در ایران و زندان بلکه در همان فرانسه و پیش از بازگشت به ایران انجام داده و برخلاف ادعا در حال رفت و آمد به سفارت جمهوری اسلامی در پاریس بوده است.

باطبی همچنین با استناد به انتشار خبر بازجویی اش در اف بی آی از سوی روزنامه کیهان، این خبر را نشانه برائت خود از نفوذی بودن دانست! و در بخش دیگری از نوشته اش فاش کرد تارا نیازی دارای دست کم دو شناسنامه با نام و تاریخ تولد متفاوت (طاهره!) می باشد. باطبی که در ایمیل های منتشره بارها از تارا نیازی به عنوان «همسر عزیزم» یاد می کند، اکنون می نویسد:

تنها چیزی که می توانم از این رابطه بگویم این است که با وجود تحمل نزدیک به یک دهه در زندان، حتی یک تار موی سفید نداشتم اما در مدتی که در خدمت خانم نیازی بودم، بخش عمده ای از موهایم سفید شد و لکه های متعدد کچلی ناشی از فشار عصبی در ریش و موهایم پدید آمد که پس از سالها مجبور به تراشیدن همه ریشم شدم. رفتار و عملکرد خانم نیازی باعث شده بود تا همه دوستانم از من فاصله بگیرند و ارتباطاتم با محیط اطراف به حداقل رسیده بود. دوستان نزدیک ترم مستقیما به من توصیه می کردند تا هرچه زودتر با خانم نیازی قطع ارتباط کنم. او دائم من را به بی لیاقتی، عدم صلاحیت، بی اخلاقی و رابطه با زن های دیگر متهم می کرد و تهدید می کرد اگر به او پول ندهم آبروی مرا خواهد برد.

 


[ پنج شنبه 90/4/30 ] [ 11:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 376
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400764