NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مجتبی شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:خاتمی با توبه برگردد نه با شروط
شاکری تاکید کرد: افرادی که مانند خاتمی در راس کانون فتنه قرار داشتند باید از موضع تکبر خود دست بردارند و بدانند که بدون اعلام توبه و تبری از اعمال ساختار شکنانه ای که مرتکب شدند، حضور آنها در فضای سیاسی کشور امکان پذیر نخواهد بود.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه دوم خرداد و جریان فتنه، متهم به تقابل با نظام بوده و از نظر مردم مجرم هستند بنابراین نمی توانند برای نظام، شرط تعیین کنند.
  مجتبی شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرط گذاری خاتمی برای ورود به عرصه انتخابات و اصرار برخی اصلاح طلبان برای تحقق این شروط گفت: مجموعه دوم خرداد و جریان فتنه که در سال 88 اهانت بزرگی به نظام کرده و مقابل قانون ایستادند هنوز هم جایگاه خود را درک نکرده اند.

وی ادامه داد: این فتنه گران، هواداران خود را به مقابله با نظام واداشته و مرتکب جرم شدند و هنوز هم به گناه بزرگ خود واقف نیستند یا اینکه خود را به تجاهل می زنند لذا به هر صورت اینها متهم به تقابل با نظام بوده بنابراین حق ندارند که برای نظام شرط تعیین کنند.

شاکری تاکید کرد: افرادی که مانند خاتمی در راس کانون فتنه قرار داشتند باید از موضع تکبر خود دست بردارند و بدانند که بدون اعلام توبه و تبری از اعمال ساختار شکنانه ای که مرتکب شدند، حضور آنها در فضای سیاسی کشور امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: البته آن دسته از اصلاح طلبان که در جریان فتنه دخالت نداشتند هیچ گونه منع قانونی برای شرکت در انتخابات ندارند و می توانند مطابق ضوابط قانونی در انتخابات حضور یابند.

این عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نظام به شرایط اصلاح طلبان تمکین نخواهد کرد گفت: مردم ما به نظام علاقه مند هستند و منافع ملی را به خوبی تشخیص داده و مطابق با آن منافع وارد عرصه انتخابات می شوند لذا نظام هیچ گونه نیازی ندارد که با تن دادن به درخواست های غیر قانونی و باج خواهانه، هیجانی را در عرصه انتخابات ایجاد کند.

شاکری تاکتیک های فتنه گران برای ورود به عرصه انتخابات را در راستای کودتای مخملی و جنگ نرم علیه نظام دانست و عنوان کرد: یکی از راهبردهای فتنه گران در عرصه انتخابات معرفی افراد و چهره های تندرو به عنوان کاندیدا است تا بعد از اینکه شورای نگهبان بنا بر وظیفه قانونی خود، این افراد را رد صلاحیت کرد این شورا را زیر سوال برده و متهم به دخالت در انتخابات کنند.

 وی افزود: بخش دیگر از عناصر فتنه قصد دارند با نفوذ در بدنه اصولگرایان، به اختلافات آنها دامن بزنند و قسمتی دیگر از این عناصر نیز سعی می کنند با استفاده از اسامی غیر آشنا که آنچنان در جامعه مطرح نیستند، حضور خود را در انتخابات، قطعی کنند.

 شاکری خاطر نشان کرد: ترفند دیگری که فتنه گران ممکن است در پیش بگیرند، بحث تحریم انتخابات است تا به این وسیله، دست به مظلوم نمایی بزنند.

 وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مهمترین عامل انزوای ساختارشکنان است و آنها هیچ گاه نمی توانند به پرسش بزرگ مردم در قبال رفتارهای هنجارشکنانه خود پاسخ دهند.

 


[ چهارشنبه 90/5/12 ] [ 2:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405896