NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اردشیر امیر ارجمند: جنبش سبز زنده است ما آن را در 25 بهمن با تظاهرات میلیونی نشان دادیم؛
< type="text/java">

بی بی سی فارسی روز سه شنبه 9 آگوست (18مرداد ) در مصاحبه با اردشیر امیر ارجمند از توهم زنده بودن جنبش سبز پرده برداشت.
مجری برنامه "به عبارت دیگر" از اردشیر امیر ارجمند مشاور میر حسین موسوی پرسید: «مدت هاست که هر فراخوانی برای تظاهرات صورت می گیرد کسی شما را همراهی نمی کند نظر شما چیست؟»
مشاور میر حسین موسوی در پاسخ می گوید: «با اینکه کسی شرکت نمی کند موافق نیستم. در 22 خرداد ما تظاهراتی که برگزار کردیم با اقبال خوبی همراه بود».
(وی بلافاصله به اشتباه خود پی می برد و 22خرداد را به خاطر می آورد، روزی که شاید تنها ده ها نفر در خیابان ها آمدند و آنها هم از خجالت چیزی به زبان نیاوردند و حتی خود دستگاه خبر پراکنی بی بی سی نیز این روز را نادیده گرفت و خبری از آن پخش نکرد). وی در ادامه می گوید :«باید عکس العمل هایی را که انجام می دهیم با توجه به شرایط داخل کشور باشد، و درس بگیریم از اوضاع و احوال و چیزهایی را پیشنهاد کنیم که برای انجام دادن عملی باشد».
(البته این کار را نیز انجام دادند تظاهرات خود را تظاهرات سکوت نامیدند تا عابران پیاده خیابانها را نیز همراهان جنبش معرفی کنند که باز هم ناموفق بودند).
اردشیر امیر ارجمند افزود:«جنبش در پی مطالبات مردم است، این مطالبات همچنان وجود دارد، عمیق ترو گسترده ترنیز شده است. جنبش سبز زنده است ما آنرا در 25 بهمن با تظاهرات میلیونی نشان دادیم.
گفته های مشاور میر حسین موسوی در مورد 25 بهمن در حالی است که در این روز نیز به جز چند تجمع کوتاه و خرابکارانه در تهران در هیچ نقطه از کشور اتفاق خاصی نیفتاد.
بنگاه خبر پراکنی بی بی سی که سیاست شانتاژخبری را دنبال می کند در اوج بزرگنمایی این تظاهرات را، ده ها هزار نفری یاد کرد و این در حالی است که آقای امیر ارجمند در توهمی عجیب این تعداد را میلیونی می داند.
شعار های مردم در این روز بسیار شنیدنی بود، آنها حتی در حمایت از جنبش هم نیامده بودند. مردم در این روز شعار "بی بی سی حیا کن مملکت و رها کن" و "مرگ بر انگلیس" سر دادند.
تنها اتفاق مهم روز 25 بهمن تعطیلی شبکه بی بی سی فارسی در این روز بود که هیچگاه مدیران این شبکه توضیح قانع کننده ای برای آن ارائه نکرده اند.
مجری برنامه در ادامه می پرسد: « شما می گویید که جنبش به قوام و بلوغ رسیده است ولی شواهد بر عکس آن است و افراد علاقه ای به حضور در خیابانها و اعتراض ندارند، عده ای در خارج از کشور نشسته و فقط صحبت از جنبش می کنند».
امیر ارجمند در پاسخ می گوید:« اگر جنبش مرده این همه سرکوب برای چیست»؟
از وی می پرسیم آیا مرده ترس ندارد؟

 


[ شنبه 90/5/22 ] [ 8:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 256
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404962