NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هرکجا هم که این نماینده اخلاق نما ضرورت و مصلحتش اقتضا کرد، فحاشی علیه سایر نماینده های مجلس با بهره وری از کلمات رکیکی که تنها وی و سایر دوستانش قدرت ادایش را در مکان مقدسی چون مجلس شورای اسلامی دارند، بهترین ابزار تخلیه عقده های روحی و روانی خود را مهیا نماید.
قبل از همایش بزرگ جبهه پایداری در تهران، عده ای سعی کردند تا با کمک رسانه های اجیر شده و زنجیره ای خود مانع از حضور حضرت علامه مصباح یزدی در این همایش شوند، امّا زمانیکه معظم له این شانتاژ گسترده ی همراه با دستپاچگی و کینه ورزی را مشاهده کرد، با عزمی راسخ تر در این همایش شرکت نمود و علی رغم نامناسب بودن وضعیت جسمی شان، مدت زمان زیادی را در این همایش حضور پیدا کردند و حضرت آیت الله خوشوقت نیز که در مشهد مقدس قصد اقامت ده روز نموده بودند با ارسال پیامی مکتوب حمایت قاطع خود را از این جبهه مخلصین اصولگرایی اعلام نمودند.
 حضور حضرت علامه مصباح یزدی و بسیاری از چهره های موثر و ارزشی در این همایش کافی بود تا توپخانه جناح خواص بی بصیرت و مطرود و اخراجیهای جریان اصولگرایی آغاز بکار نماید و از طرفی نیز تک تیراندازهای این جریان ورشکسته به ترور شخصیتی اعضای فعال جبهه پایداری اقدام نمایند.
علی مطهری که به نماینده خاندان هاشمی در مجلس شهرت یافته است در مصاحبه با یک سایت خبری پیرامون جبهه پایداری اظهار داشته است:  اینان وصل به دولت هستند و از قدرت رسانه‌ای، مالی و سیاسی خوبی برخور دارند،بعید می‌دانم پایگاه اجتماعی قوی داشته باشند.
مسئول جمع آوری امضا در مجلس شورای اسلامی برای تحقق اهداف خاندان خاص گفت: جبهه پایداری از پیوند حامیان دولت در مجلس و برخی از اخراجی‌های دولت تشکیل شد. آقاتهرانی، روح الله حسینیان، کوچک زاده، رسایی و زارعی نمایندگان دو آتشه حامی دولت‌های احمدی‌نژاد، در کنار صادق محصولی از نزدیکان رئیس دولت نهم و دهم قرار گرفتند؛ تا با حمایت آیت الله مصباح یزدی گرد هم جبهه پایداری را تشکیل دهند.
مطهری تاسیس جبهه پایداری را شبیه تاسیس مسجد ضرار در صدر خواند؛ و اظهار داشت: به هر حال تاسیس جبهه پایداری را شبیه تاسیس مسجد ضرار در صدر اسلام می بینم. در آن زمان عده ای به نام مسجد علیه اسلام فعالیت می کردند و پیامبر دستور تخریب آن مسجد را دادند. امروز نیز عده ای با تاسیس جبهه پایداری، به نام وحدت، تفرقه ایجاد می کنند!
مطهری همچنین گفته است: قبلا در مصاحبه ای گفتم که اگر این اقدام ( تاسیس جبهه پایداری) به معنی جدا شدن از اصولگرایان باشد امری مبارک است چون افراطی های این گروه در فکر و عمل اصول گرا نیستند و برداشتهای خاصی از مبانی اصول گرایی مانند ولایت فقیه و آزادی دارند
مطهری در پاسخ به این سئوال که " این گروه اعلام کرده اند که باید افراد بیشتری از طرف آنها در کمیته 8+7 حضور داشته باشند آیا قابل قبول است؟ " عنوان کرد: همین طور است، ولی اینها به وزن واقعی اجتماعی خودشان توجه ندارند. البته چون وصل به دولت هستند از قدرت رسانه ای و مالی و سیاسی خوبی برخوردارند اما بعید می دانم پایگاه اجتماعی قوی داشته باشند. امروز آگاهی مردم بالا رفته است. در فراکسیون اصول گرایان مجلس هم تعداد اینها از چهل پنجاه نفر تجاوز نمی کند و اکثریت اصول گرایان مجلس تفکر و عمل اینها را نمی پسندند. بنابراین سهم آنها بیش از آنچه که برایشان قرار داده شده نیست.
در پایان گفتنی است؛ چنانچه آقای علی مطهری تصریح نموده در شرایط فعلی آگاهی مردم تا حدی بالا رفته است که خواص مردودی چون وی و سایر دوستانشان، در سال های اخیر کمتر جرات حضور در اجتماعات مردمی را پیدا کرده اند و همواره سعی نموده اند تا در محیط های کاملا حفاظت شده ای چون مجلس و به دور از دست مردم، به جمع آوری امضا برای تخریب دولت و به نفع جریان مطرود و حامی خاندان زیاده خواه ثروت، مشغول باشند و در مواقع فر اغت برای متهمانی چون فائزه هاشمی سینه چاک زده و آماده دق کردن شود و هرکجا هم که این نماینده اخلاق نما ضرورت و مصلحتش اقتضا کرد، فحاشی علیه سایر نماینده های مجلس با بهره وری از کلمات رکیکی که تنها وی و سایر دوستانش قدرت ادایش را در مکان مقدسی چون مجلس شورای اسلامی دارند، بهترین ابزار تخلیه عقده های روحی و روانی خود را مهیا نماید.

 


[ پنج شنبه 90/5/27 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 273
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392613