NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که حتی تحلیلگران صهیونیست و رسانه های غربی و صهیونیستی ترور شهیدان شهریاری، عباسی دوانی و علی محمدی را کار سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا می دانند، سایت رسمی مهدی کروبی در یادداشتی عجیب و پر از توهم تیم های ترور صهیونیستی و غربی را تبرئه کرد و مدعی شد این ترورها کار جمهوری اسلامی بوده است.این سایت نوشته خود را با نام پتکین آذرمهر منتشر و در راستای ادعای جالب خود، درباره شهید علی محمدی عنوان کرده او طرفدار جریان فتنه بوده و "فعالانه" آشوبگران را به حضور در خیابان تشویق می کرده است! روش ترور علی محمدی هم، شیوه‌ای حرفه‌ای به‌نظر نمی‌آید که از آژانس‌های جاسوسی غربی یا اسراییلی انتظار داشته باشیم!
این سایت البته درباره ویژگی های عملیات تروریستی "حرفه ای" توضیح نداده اما گفته است ترور شهید علی محمدی "نقطه‌ای عطفی بود در سرکوب جنبش سبز".
سحام نیوز درباره مجید شهریاری هم آورده که چون تروریست ها دستگیر نشده اند، پس کار جمهوری اسلامی بوده است!
اما تحلیل سایت کروبی زمانی خنده دار می شود که به بررسی ترور آقای عباسی دوانی(رئیس کنونی سازمان انرژی اتمی) می رسد. این سایت نوشته است چون وی از ترور جان سالم به در برده، پس ترورش ساختگی و کار جمهوری اسلامی برای توجیه ترورهای دیگر بوده است: فیلمی که از ماشین عباس دوانی بعد از ترور دیده شد تنها جای دو گلوله را نشان می‌داد و بر خلاف ماشین شهریاری نشانی از انفجار نبود. اگر این ترورها کار کادر های خبره جاسوسی غربی/اسراییلی بودند که حاضر به ریسک دادن هزینه انجام ترور در خاک ایران بودند، انتظار می‌رود باید حرفه‌ای تر از این عمل می‌کردند. احتمال می‌رود که ترور عباسی دوانی یک ترور ساختگی بوده که فرضیه ترور شهریاری توسط‌ سازمان‌های جاسوسی بیگانه در آنروز را بهتر توجیه کند.
سایت کروبی که هیچ دلیلی برای منتسب کردن ترور شهید رضایی نژاد به جمهوری اسلامی پیدا نکرده، مدعی شده مسئولان وی را به برنامه هسته ای مرتبط و ترور او را کار موساد دانسته اند در حالی که چنین نیست. 
خلاف ادعای این سایت وزیر اطلاعات پس از ترور شهید رضایی نژاد اعلام کرد که با توجه به شیوه و شواهد ترور، نمی توان آن را به سرویس های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی نسبت داد و باید بررسی بیشتری صورت گیرد. 
اما خوش خدمتی ارگان مهدی کروبی به محافل غربی و صهیونیستی و تبرئه تیم های ترور آنان در حالی است که تحلیلگران و رسانه های غربی پیش تر به دست داشتن رژیم صهیونیستی و آمریکا در این ترورها اذعان کرده اند.
به عنوان نمونه پس از ترور شهید علی محمدی گاردین در مقاله ای تصریح کرد: ترور دکتر علی محمدی بخشی از نبرد سرویس های اطلاعاتی غربی با جمهوری اسلامی به ویژه در زمینه برنامه هسته ای و مذاکرات مربوط به آن است. 
هفته ‌نامه تایم و نشریه "هرالد اسکاتلند" هم به دنبال ترور شهید شهریاری و عباسی دوانی در مقاله هایی با اشاره به ترور فیزیکدانان ایرانی، غرب و در صدر آن موساد را عامل اصلی ترورها خواندند و تلاش آمریکا برای خدشه دار کردن برنامه هسته ای ایران را مورد تاکید قرار دادند.
هرچه زمان بیشتری از وقوع فتنه 88 می گذرد، فعالان و رسانه های جریان فتنه چهره واقعی خود را در همسویی با محافل غربی و صهیونیستی(با وجود اذعان رسانه های غربی به واقعیت) شفاف تر نشان می دهند.

 


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392268