NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه نگرانی از بابت اجماع و وحدت اصولگریان نیست چرا که آن‌ها در ‌‌نهایت اختلافات را کنار می‌گذارند گفت: دعوای اصولگریان سر لحاف ملا است.
جعفر شجونی در گفتگو با فرارو با بیان این مطلب افزود: اختلاف اصولگریان در حال حاضر بیشتر بر سر هاشمی رفسنجانی است.
وی ادامه داد: یک عده‌ای از اصولگریان که تندرو هم هستند معتقدند هاشمی را نباید اصولگر دانست چرا که او با نظراتش ثابت کرده وابستگی به این طیف سیاسی ندارد در این میان هم عده‌ای دیگر از اصولگریان به سمت هاشمی غش می‌کنند و به استناد سخنان مقام معظم رهبری تاکید دارند باید دفع حداقلی و جذب حداکثری داشت.
این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: عقیده‌ام این است که جبهه پایداری مقابل هاشمی رفسنجانی ایستاده است و می‌خواهند به هر شکل ممکن او را از میدان به در کنند اما در برابر آن‌ها هم طیف سنتی اصولگریان قرار دارند که موضع خود برای حفظشان و جایگاه هاشمی تلاش می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان هفته گذشته حداد عادل مبنی اینکه اصولگریان با یک لیست وارد انتخابات شوند گفت: در مسیر ایجاد وحدت اصولگریان باید از نظرات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری استفاده کرد نه سوء استفاده، چرا که یک عده‌ای از سخنان ایشان سوء استفاده می‌کنند که این اصلا درست نیست.
عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آنچه که از سخنان مقام معظم رهبری می‌توان برداشت کرد این است که هدف مقدس ایشان کنار گذاشتن تمامی اختلافات و اتحاد اصولگریان است.
شجونی افزود: قطعا در این میانه هم هر کسی که به اختلافات اصولگریان دامن بزنند دیگر اصولگرا نیست چرا که خلاف خواست و نظر مقام معظم رهبری عمل می‌کند.
این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: اصولگریان باید اختلافات را کنار گذارند و با هم متحد شوند چرا که همیشه در فسق، کفر و نفاق اختلاف زیاد است اما در حق اختلافی نیست بنابراین اگر موضعشان حق است باید اختلافات را کنار بگذارند در غیر این صورت نمی‌توان از موضع آن‌ها را بر حق دانست.
وی در عین حال گفت: تاکنون نیز اصولگریان اعلام نکرده‌اند که به خط پایان رسیده‌اند و اختلافات آن‌ها غیر قابل حل و فصل است بلکه تاکید دارند که همچنان به دنبال ایجاد وحدت هستند، کمیته 8+7 هم در مسیر ایجاد وحدت حرکت می‌کنند در کنار این کمیته نیز جبهه متحد اصولگرایی خواستار دست یابی به راه حلی برای کاهش اختلافات به منظور اجماع و وحدت است.

 


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 365
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392705