NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
موسوی خوئینی ها در واکنش به این ابهام که آیا طیف متبوع وی مشغول چانه زنی با حاکمیت است، گفت: حکومت چنان خود را قدرتمند می بیند که حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند، پس چگونه حاضر می شود به چانه زنی با ما توجه کند؟
کیهان:
دبیرمجمع روحانیون از جمله کسانی است که به اعتبار عملکردش در مظان نقش آفرینی در فتنه 88 قرار دارد اما وی طی ماه های اخیر سعی کرده با تغییر فاز و تخطئه ضمنی عملکرد دست اندرکاران فتنه سبز، خود را مدافع جمهوری اسلامی و مخالف «جمهوری ایرانی» (شعار فتنه گران)» معرفی کند.

همین تحرکات باعث شد که وی با این سوال مواجه شود: آقای موسوی خوئینی ها! طی چند هفته اخیر بعضی از افراد جنبش سبز که در خارج هستند اظهارات درست شما درخصوص بحث شعارهای اعتراضی را به توافقات پشت پرده، تمایل به حضور در قدرت و... تعبیر کرده اند. نظر شما در این خصوص چیست؟ هدف شما از فعالیت های سیاسی در این زمان (چند ماه مانده به انتخابات) چیست؟ آیا بعد از فعالیت های جنبش سبز در دو سال اخیر مشغول چانه زنی با حکومت هستید؟ خوئینی ها در پاسخ نوشت: این حکومت خود را در اعلی علیین می بیند و ما را در اسفل السافلین. حکومت چنان خود را قدرتمند می بیند که حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند، چگونه حاضر می شود به چانه زنی ما توجه کند؟ گره کار در این است که حکومت مدعی است اصلاح طلبان در انتخابات سال هشتاد و هشت قصد براندازی داشته اند و در مقابل نظام ایستاده اند، باید همگی رو به قبله بایستند و با فریاد بلند توبه کنند تا شاید مقبول افتد، و اصلاح طلبان مدعی هستند که حکومت علاوه بر آزاد کردن محبوسین و محصورین و جبران خسارات وارده باید از آنان عذرخواهی کند؛ به همین علت من در نوشته دیگری راه حلی ارائه کردم و باز هم تکرار میکنم، اصلاح طلبان پرونده حوادث پس از انتخابات را مختومه کنند و حکومت هم زندانیان و محصورین را آزاد کند و بپذیرد که انتخابات در بستری آزاد برگزار شود.
وی می افزاید: ولی اشکال کار این است که از یک سو اصلاح طلبان بنده را قبول ندارند و از دیگر سو حکومت هم در یکی از سایتهای وابسته به خود گفته است «تو عددی نیستی»، با این وصف گویا همه تلاش ما آب در هاون کوفتن است!!
تلاش موسوی خوئینی ها برای گرفتن ژستی میانه ما بین نظام و فتنه گران، شگردی سوخته است که پیش از این از سوی برخی عناصر نقش آفرین در فتنه در پیش گرفته شد اما لو رفت. این در حالی است که موسوی توسط مجمع روحانیون و با ایفای نقش کسانی چون خاتمی به میدان آمد و این تشکل به طور پیوسته از پروژه القای تقلب و ایجاد آشوب 8 ماهه در کشور حمایت می کرد و تا امروز هم سران این تشکل به صورت علنی و روشن از آن خیانت بزرگ اعلام برائت نکرده اند.
خوئینی ها همچنین در وبلاگ خود بر این نکته نیز تاکید ورزیده که اصلاح طلبان مایل به حضور در انتخابات هستند «ولی هیهات که آیت الله جنتی اجازه چنین رخدادی را بدهد». او هم چنین تصریح می کند « ما هیچ دخالتی در امور نداریم اما معتقدیم مردم همچنان بر رأی سال 57 باقی هستند هر چند که ممکن است میزان آراء موافق به نصاب آن سال نرسد».
خاطر نشان می شود هتاکی علیه آرمان های اصیل انقلاب اسلامی نظیر جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، آرمان قدس، مبارزه با آمریکا و اسرائیل و مهم تر از همه محبت ملت ایران به امام حسین(ع) در تجمعات ضدانقلابی انجام گرفت که آتش افروز آن تجمعات از جمله برخی سران مجمع روحانیون و جبهه اصلاحات بودند. با این همه موسوی خوئینی ها ضمن مظلوم نمایی ادعا می کند به رغم اعتقاد به جمهوری اسلامی امکان فعالیت ندارد!

 


[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392253