NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سه تصویر در یک ماه گذشته موجب خشم سبزها و ضدانقلاب شد.
به گزارش جهان اولین عکس که البته منتشر نشد مربوط به خبر روبوسی آیت الله هاشمی با دکتر احمد نژاد بود که رسانه های سبز ابتدا آنرا تکذیب و بعد هم مجبور شدند آنرا توجیه کنند.
رسانه های سبز در این رابطه نوشتند که قدرت آیت الله هاشمی باعث شده است که رسانه های نزدیک به دولت سعی کنند میان ایندو آشتی برقرار کنند.البته برخی هم نوشتند که نمی توان روی آیت الله هاشمی خیلی حساب کرد.
عکس دوم مربوط به جلسه ای هیئت رئیسه مجمع بود که گزارش تصویری ان در رسانه ها منتشر شد.در این گزارش تصویری آیت الله یزدی و ایت الله هاشمی در کنار هم نشسته اند و با گفت وگو می کنند که این عکس نیز موجب عصبانیت سبزها شد.سبزها در بالاترین و دنباله نوشتند که این عکس ها نشان می دهد که همه دعواهای گذشته جنگ زرگری بوده است.
و اما سومین عکس مربوط به افطاری روز پنج شنبه کارگزاران نظام در محضر رهبر انقلاب بود.در این مراسم احمدی نژاد و سید حسن خمینی در کنار هم نشسته بودند و با هم خوش و بش کردند که این عکس ها شدیدا ضد انقلاب راآشفته کرد.خوش وبش سید حسن خمینی با احمدی نژاد در مراسم افطاری مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب سیل توهین ها و اهانت های رکیک سایت های ضد انقلاب را متوجه وی کرده است. 
سایت بالاترین در مطالب بسیاری با الفاظ رکیک سید حسن خمینی را بواسطه خوش و بش با احمدی نژاد مورد خطاب قرار داده است.
این سایت برای اینکه کمی زهر این مطالب را بگیرد در مطلب دیگری با عنوان «لطفا بی خیال سید حسن شوی» نیز آورده است که ما نباید جو گیر شویم و به هر کسی بواسطه کاری اینطور حمله کنیم چراکه سید حسن نگفته که من مدافع جنبش سبز هستم.
با این حال یکی دیگر از کاربران بالاترین با عنوان این مطلب که «ماله کشی موقوف» گفته که نباید از کنار این کار به راحتی گذشت.
کاربر دیگر این سایت نیز در مطلبی آورده "خاک بر سر من ... احمق که 14 خرداد دلم برات سوخت و در دفاع از تو چند خطی نوشتم!
بابک داد کاتب ویژه خاتمی که هم اینک در خارج به سر می برد نیز نوشته : "با دیدن عکس‌های حضور آقای سید حسن خمینی در جلسه افطاری مسئولان نظام با مقام رهبری، راستش دردم آمد. " 

 


[ شنبه 89/5/30 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401915