NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مهدی کروبی پس از یک سال سکوت در قبال افتضاحات آشوبگران در روز جهانی قدس به این افتضاحات اذعان کرد.

روزنامه کیهان در شماره روز شنبه خود نوشت: ماجرا از این قرار است که مهدی خزعلی- فرزند مطرود آیت الله خزعلی- اخیراً به بهانه افطار کروبی را به منزل خود دعوت می کند و ناگهان وی را پای چت و مسنجر با شماری از عناصر ضدانقلاب می نشاند. کروبی می گوید «این برنامه بدون اطلاع من ترتیب داده شده بود ولی مفید بود». کروبی در این گفت وگو با لحنی که «مذبذبین بین ذلک لا الی هولاء و لا الی هولاء» است، درباره اینکه «با حکومت سکولار موافق است با سخنان آقایان خمینی و خامنه ای که می گویند سیاست ما عین دیانت ماست» می گوید: «من خودم شخصاً طرفدار حکومت دینی هستم. به نظر من مردم حکومتی را می خواهند که قوانین دینی در آن اجرا شود زیرا اکثریت مردم مذهبی هستند ]اما[ مردم باید برای حکومت دینی یا غیردینی تصمیم بگیرند و می توانند هرگونه حکومتی را برای خود تعیین کنند.»

وی درباره ماجرای خفت باری که فتنه گران در عاشورای سال گذشته پدید آوردند و منجر به خروش ملت ایران در 3 روز بعد (9 دی 88) شد، ضمن تحریف واقعیات گفت: کسانی که به قرآن، امام حسین و عاشورا توهین کردند عواملی مشخص و سرکرده ای بودند که برای تخریب جنبش استخدام شده بودند.

این در حالی است که هم کروبی و هم موسوی از عناصر محارب و حرمت شکنی که بازداشت و بعضاً محکوم به اعدام شدند، حمایت کردند و آنها را تا حد «مردان خداجو» هم بالا بردند. دستگیرشدگان، وابستگان به بهائیت، منافقین و برخی گروهک های دیگر بودند.

کروبی در این گفت وگو نتوانست علناً خواستار تحریم راهپیمایی روز قدس شود اما در عباراتی معنادار که افتضاحات سال گذشته فتنه گران در روزه خواری، شعار علیه ملت فلسطین و به نفع رژیم صهیونیستی و شعار علیه جمهوری اسلامی را تداعی می کرد، گفت: «ما هم در راهپیمایی شرکت می کنیم، مسئله حقی است که از یک ملتی تضعیف شده است. خواهش می کنم مواظب باشید شعاری ندهید که حکومت از آن سوءاستفاده کند. دوما ممکن است از طرف خودشان بین شما نفوذی بفرستند تا فضا را تهییج کند. خواهش می کنم سایرین را دعوت به آرامش کنید. حرمت روزه را نگه دارید. خواهش می کنم، عده ای قلیل که با عذر شرعی که دارند و روزه نیستند حرمت نگاه دارند تا حکومت از آن سوژه نسازد.

یادآور می شود با افتضاحات روز قدس پارسال و سپس رویکرد مفتضحانه تر فتنه گران در روز عاشورا، ماهیت ضددینی و سرسپرده این جریان به طور کامل مشخص شد به نحوی که در 22 بهمن، فراخوان فتنه گران با بی اعتنایی مطلق ملت ایران مواجه شد و ماجرای ضرب المثل شده «دراز گوش تروا» را برای آنها رقم زد.

در افتضاح سال گذشته فتنه گران، کروبی وسط جماعت آشوبگر حاشیه ساز حضور دارد. او آن روز هنوز هیجان زده بود و ظاهراً هنوز هم با وجود آگاهی از ماهیت بی دین و ضد انقلاب آنها، حاضر نیست از این جماعت فاصله بگیرد.

یادآور می شود با توجه به خدمات بی شائبه کروبی به محافل ضد انقلاب، سایت صهیونیستی بالاترین به تازگی پیشنهاد داده که به جای «شیخ» از کروبی به عنوان «آیت الله» یاد شود اما یکی از کاربران ذیل همین پیشنهاد تصریح می کند: مدرک آیت اللهی هیچی، اما این جریان شهرام جزایری و 300 میلیون تومان چی بود؟ این همه هم که از تقلب گفتند اما حتی اسم یک صندوق را نیاوردند. آیت ا... گفتن برای کروبی میشه جوک سال. 
[ شنبه 89/5/30 ] [ 9:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392228