NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
منتجب نیا با تحریف شأن نزول کلام حضرت امام مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: عده ای از جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» سوءاستفاده می کنند، چرا که منظور امام خمینی(ره) افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند.

کیهان:
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و قائم مقام کروبی در حزب اعتماد ملی به تحریف کلام حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

منتجب نیا با تحریف شأن نزول کلام حضرت امام مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: عده ای از جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» سوءاستفاده می کنند، چرا که منظور امام خمینی(ره) افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند.
وی در گفت وگو با ایلنا افزود: امام(ره) هرگز چنین نظری نداشتند که با افرادی که 50 سال سابقه مبارزاتی و عملکرد مثبت داشتند برخورد شود و آنها کنار گذاشته شوند.
منتجب نیا تاکید کرد: این جمله امام(ره) برای جذب حداکثری افراد بوده است، اما ما می بینیم که با استناد به همین جمله بسیاری از یاران اصلی نظام از جمله آقای هاشمی و خاتمی را دفع می کنند و کنار می گذارند.
این فعال سیاسی ادامه داد: این برداشت از صحبت های امام، ظلم بزرگی به ایشان است که باعث آزرده و رنجیده شدن روح امام(ره) می شود و خوب نیست که وجود داشته باشد.
اینکه منتجب نیا ادعا می کند «منظور امام خمینی افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند» تحریف صریح بیانات حضرت امام خمینی است. ایشان یک بار در وصیت نامه الهی- سیاسی خویش و بار دیگر در آخرین سخنرانی ها که اشاره به مواضع آقای منتظری دارد، بر میزان بودن حال فعلی افراد تاکید می کنند و می فرمایند «من در طول نهضت و انقلاب به واسطه سالوس و اسلام نمایی بعضی افراد، ذکری از آنها کرده و تمجیدی نموده ام که بعد فهمیدم از دغل بازی آنها غافل شدم. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می نمایاندند و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود و میزان در هرکس حال فعلی اوست.» و «میزان، حال افراد است... من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تاثیر دروغ های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می کنند، قرار نگیرند.»
اکنون باید پرسید اولا چرا یک عضو مرکزیت مجمع روحانیون و حزب اعتماد ملی در پوشش اصلاح طلبی، کلام راهبردی حضرت امام(ره) را تحریف می کند و جریان متبوع وی چه آسیبی از این بیان روشنگر می بینند که بارها به کتمان یا تحریف آن پرداخته اند؟ ثانیا فتنه گران کی توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند که شامل رأفت نظام و جذب حداکثری شوند؟ ثالثا اگر امثال آقای منتجب نیا قصد دفاع از فتنه گران را دارند یا لااقل جرئت زبان باز کردن در مقابل آنها را ندارند، چرا از نام و مرام مقدس حضرت امام که کوچک ترین مماشاتی در برابر فتنه گران و منافقان نداشت، خرج می کنند؟ امثال آقای منتجب نیا با کسوت روحانی یا طرفدار اسلام و انقلاب و نظام و امام هستند که در آن صورت باید به لوازم این امر پایبند باشند و در برابر فتنه گران به طور صریح مرزبندی کنند و یا اینکه خود را در پنهان با این جریان تعریف می کنند، که در آن صورت با هیچ چسبی نمی شود جریان خائن را به انقلاب و اسلام و امام چسباند.

 


[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403609