NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 کیهان نوشت:

یک نویسنده روزنامه واشنگتن پست از قول وزیر خارجه بحرین مدعی شد: آمریکا باید مقابل ایران بایستد و خطوط قرمز خود را نشان دهد.

دیوید ایگناتیوس در نوشته ای که از سوی واشنگتن پست منتشر شده مدعی است با خالد بن حمد آل خلیفه گفت وگو کرده و وزیر خارجه بحرین در این گفت وگو اظهار داشته است:« اوباما به ایران هشدار داد که بهای توطئه برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن را خواهد پرداخت. اما آمریکا چه کاری انجام می دهد تا به ایران نشان دهد که واشنگتن جدی است؟ نیروهای شما در عراق بارها در عملیات تروریستی تلفات دادند و هنوز ما پاسخ مناسبی از جانب شما ندیدیم. این موضوع واقعا جدی است و به خاک شما رسیده است.»

شیخ خالدبن حمد آل خلیفه می افزاید علی غلام شکوری [فردی که از سوی آمریکا متهم شده] چهره تازه ای برای ما نیست و منابع اطلاعاتی بحرین از فعالیت های وی در منطقه آگاهی داشتند.

وزیر امور خارجه بحرین در گفت وگو با «واشنگتن پست»، همچنین احمد چلبی، سیاستمدار شیعه عراقی را به عنوان مامور جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

معلوم نیست وزیر خارجه بحرین چرا چنین کلماتی را یواشکی و در پستو- و نه علنی- ابراز می کند. آمریکایی ها مدت هاست تعابیری را به مقامات سعودی و بحرینی نسبت می دهند حال آن که این مقامات صرفا سکوت اختیار می کنند.

نویسنده واشنگتن پست البته بهتر از هر کس می داند که اوباما اگر کاری از دستش برمی آمد ابتدا فکری به حال پرونده های سلسله وار افغانستان و عراق و لبنان و فلسطین و مصر و... می کرد. جنگ های افغانستان و عراق، مصیبت بارترین جنگ ها برای دولت آمریکا پس از جنگ ویتنام بوده اند.

 


[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 557
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405263