NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
1- *جلسات انتخاباتی خاتمی، موسوی خوئینی ها و موسوی بجنوردی موسوم به شورای راهبردی به صورت منظم برگزار می شود. در آخرین جلسه مقرر شده از سید حسن خمینی برای شرکت در یکی از این جلسات دعوت به عمل آید تا از آخرین مواضع و نظرات وی نیز مطلع شوند. همچنین مقرر شده نماینده این شورا در دیدار با هاشمی رفسنجانی آخرین دیدگاه های وی و حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس اخذ و در جلسات آینده این کمیته مطرح شود.
2_ *در جلسه انتخاباتی جریان انحرافی مطرح شده است به هر قیمت ممکن باید لیست اصولگرایان را در تهران خراب کنیم. لیدر این جلسه گفته خراب کردن لیست اصولگرایان در تهران به اندازه فرستادن 50 نماینده به مجلس ارزش دارد.
 3- * کمیته سیاسی جبهه متحد اصولگرایان کار خود را آغاز کرده است. ریاست این کمیته را مرتضی نبوی برعهده دارد و آقایان مهدی فضایلی، محمد رضا مرندی، کاظم انبارلویی، ابوالفضل عمویی و مالک شریعتی اعضای آن را تشکیل می دهند. گفته می شود احتمالا افرادی دیگر به این کمیته اضافه خواهند شد.
4- *جریان انحرافی در تلاش است از طریق یکی از عوامل خود برنامه سفر سفیر لهستان به قم را تدارک ببیند. هدف از این سفر دیدار سفیر لهستان با برخی مراجع و علمای قم عنوان شده است. لهستان در حال حاضر ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد و پس از تسخیر سفارت انگلیس در تهران تحرکات گسترده ای را تدارک دید که با انفعال وزارت خارجه همراه بود.
 گفته می شود عامل جریان انحرافی که در کار تجارت با یکی از بستگان سفیر لهستان در تهران همکاری دارد، قول داده است دیدارهایی را در قم تدارک خواهد دید. هنوز معلوم نیست که مجوز این سفر توسط وزارت خارجه صادر شده یا خیر، اما هدف از این سفر ایجاد انشقاق و شبهه نسبت به برخورد سخت با انگلیس عنوان شده است.

5-*برخی نزدیکان کروبی به وی پیشنهاد داده اند در انتخابات مجلس از برخی افراد که در شهرستان ها شانس ورود به مجلس را دارند حمایت کند! این پیشنهاد که مورد توجه کروبی قرار گرفته با مخالفت هایی همراه بوده است. مخالفان می گویند نمی شود از یک طرف مواضع ساختارشکنانه گرفت و از سوی دیگر مردم را دعوت به انتخابات کرد.

6-*جریان انحرافی به بهانه دفاع از نظام بانکی کشور طرحی را در مجلس کلید زد که با هوشیاری نمایندگان ناکام ماند. هدف از این طرح حمایت از نظام بانکی ،تامین امنیت اقتصادی و حمایت از مدیران بانکی خدوم همچون حمید پور محمدی(!) عنوان شده بود تا به این بهانه چند هدف از جمله حمله به محسنی اژه ای، ایجاد تقابل میان قوه قضاییه و مقننه، ایجاد دو دستگی در مجلس و در نهایت زیر سوال بردن سلامت مجلس هشتم را دنبال کنند. علیرغم ارائه وعده های سنگین مالی، این نامه تنها با 13 امضا همراه شد که 2 امضای آن هم فاقد نام بوده و گفته می شود جعلی است.

7-* شنیده ایم فرزند یکی از مسوولان که هفته ای سه روز را در دانشگاه کیش تحصیل می کند با چند همراه و محافظ به این جزیره رفت و آمد می کند. محل تامین این هزینه ها معلوم نشده است.

8-* حدود سه هفته است که استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار قزوین منصوب شده است اما به دلایل نامعلومی جلسه معارفه رسمی به تعویق می‌افتد. این انتصاب با مخالفت و انتقاد آیت‌الله‌ باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و حجت الاسلام ابوترابی فرد قرار گرفته است. در استان مطرح است علت برکناری احمد عجم، حمایت وی  از مواضع انقلابی معاون سیاسی خود علیه جریان انحرافی بوده است.
9- *تعلل هئیت دولت برای معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان سبب برخی نگرانی ها شده است.
برخی اخبار موثق حاکی است جریان انحرافی در رایزنی با مولوی عبدالحمید در صدد معامله با وی برآمده است. این جریان مدعی است توانایی انتصاب فرد مورد نظر عبدالحمید را در استانداری داراست به شرطی که عبدالحمید در انتخابات آنها را یاری دهد.
 
10- *مقامات روسیه اعلام کرده اند حمایت خود از سوریه را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد. گفته می شود علت وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه سوریه و همچنین اعزام ناوگان روسیه به آب های مدیترانه و فروش موشک های پیشرفته روسی به سوریه آن است که مقامات روسی به اسنادی دست یافته اند که در صورت آرام شدن خاورمیانه و به ثمر نشستن پروژه های آمریکا،طرح تجزیه روسیه به 5 تا 7 کشور در دستور آمریکایی ها قرار گرفته است.
11- *مقامات فرانسوی از سیاست سودجویانه آلمانی ها در تحریم خودروسازان ایرانی پرده برداشتند. به گفته فرانسوی ها، مقامات آلمانی در حالی از لزوم تحریم کارخانه پژو علیه ایران سخن می گویند که خود درصدد جایگزین کردن صنایع خودروسازی شان در ایران هستند. گردش مالی ایران خودرو سالانه حدود 10 میلیارد دلار است.

 


[ شنبه 90/9/19 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 349
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405055