NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مهدی برادر کوچکتر فائزه و به نوعی الگوی وی در چگونگی برخورد با سیستم قضائی کشور با فرار به انگلیس و ماندگاری در لندن به عنوان نمونه عملی شیوه فرار از احضار ، به نقشه راه "آقازاده گان و دستگاه قضا" تبدیل شده بود .
صراط نیوز نوشت:
علی غفاریان / فائزه هاشمی بهرمانی ، فائزه هاشمی رفسنجانی یا همان فائزه هاشمی معروف که دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است جهت نشان دادن قدرت نفوذ بالای خاندان هاشمی در کشور و در کمال ناباوری در حالی که افکار عمومی در انتظار فرارسیدن تاریخ برگزاری دادگاه وی و محاکمه او توسط قوه قضائیه هستند این بار با سخنرانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ثابت کرد که هیچ نهادی توانایی کشاندن پای رفسنجانی ها به دادگاه را ندارد .
او که یکی از بازوهای اصلی فتنه امریکایی - اسرائیلی 88 بود اینک با گذشت 4 ماه از تاریخ احضارش به دادگاه به راحتی و آزادانه در حال پر کردن اوقات فراغت خود است .
کوتاهی دستگاه قضایی در محاکمه دختر رئیس مجمجع تشخیص مصلحت ، درخواست استمهال یک ماهه و عدم پایبندی به آن توسط فائزه و در پی آن حضور وی در نشست تخصصی خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار در مجمع تشخیص مصلحت و سخنرانی این متهم فتنه 88 شائبه دهن کجی عیان به قوه قضائیه را در اذهان متبادر می کند .
البته این رفتار بهرمانی ها مسبوق به سابقه بوده و دیگر برای مردم عادی شده است .
چرا که چندی پیش مهدی برادر کوچکتر فائزه و به نوعی الگوی وی در چگونگی برخورد با سیستم قضائی کشور با فرار به انگلیس و ماندگاری در لندن به عنوان نمونه عملی شیوه فرار از احضار ، به نقشه راه "آقازاده گان و دستگاه قضا" تبدیل شده بود .
در این میان حمایت علنی آیت الله! هاشمی رفسنجانی از پسر لندن نشین و دختر جماران نشین اش بر کسی پوشیده نیست . بی شک تنها ثمره این بی قانونی ها یاس و نا امیدی مردم از اجرای عدالت بوده و آفت این شیوه برخورد در انتخابات مجلس شورای اسلامی دامن کشور را خواهد گرفت .
با این تفاسیر و با فرض اینکه این قانون شکنی آشکار با نگارش در تاریخ جمهوری اسلامی چه تاثیر ناگواری را بر نسل های بعدی انقلاب و آقازاده های بعد از این خواهد گذاشت راهی جز اقدام انقلابی در برخورد با فتنه گران آشکار انتخابات 88 باقی نمی ماند .
انتظار می رود دادستان محترم تهران به این سوال افکار عمومی پاسخ دهند که عدم برخورد با فائزه هاشمی به جز فشار های سیاسی و هماهنگی با مقامات بالا! دلیل دیگری دارد یا خیر؟


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392407