NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علی رغم تاکیدات جبهه پایداری بر نفوذ برخی از حامیان هاشمی در جبهه متحد اصولگرایی که عموما از مردودین فتنه هستند، جریان موسوم به متحد اصولگرایی به این امر توجه نکرده تا اینکه امروزه این حامیان هاشمی برای این جریان اصولگرایی تعیین تکلیف می کنند

  علی رغم تاکیدات مکرر اعضای جبهه پایداری بر نفوذ برخی از حامیان هاشمی رفسنجانی در جبهه متحد اصولگرایی که عموما از مردودین فتنه هستند، جریان موسوم به متحد اصولگرایی به این امر توجه نکرده تا اینکه امروزه این حامیان هاشمی برای این جریان اصولگرایی تعیین تکلیف می کنند و توقع قرار گرفتن در لیست اصولگرایان را دارند!
بنابر گزارشات، دبیرکل جامعه زینب (که روابط خوبی با فائزه هاشمی نیز دارد و حتی از نامه سرگشاده و بدون سلام و السلام هاشمی نیز در سال 88 دفاع کرده بود) ضمن ثبت‌نام در انتخابات مجلس نهم، گفت: ‌اگر اسم بنده در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار نگیرد، انصراف می‌دهم.
مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب ظهر امروز جمعه در آخرین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس نهم برای ثبت‌نام به ستاد کشور مراجعه کرد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه از کدام حوزه کاندیدا می‌شود؟ گفت: بنده از تهران کاندیدا می‌شوم.
دبیرکل جامعه زینب در پاسخ به این سؤال که از کدام لیست کاندیدا می‌شوید، یادآور شد: هنوز لیستی بسته نشده است اما من عضو جبهه متحد اصولگرایان هستم.
بهروزی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر اسم شما در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار نگیرد، در لیست دیگری حاضر هستید کاندید شوید، اظهار داشت: ‌اگر اسم بنده در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار نگیرد، انصراف می‌دهم و در لیست دیگری نخواهم بود.

[ شنبه 90/10/10 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 165
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392505