NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در حالی که برخی اصلاح طبان و رسانه های حامی ایشان از عدم ورود به انتخابات مجلس خبر می دادند و سعی در ایجاد جوی مسموم داشتند، با حضور برخی چهره های شاخص این طیف سیاسی در انتخابات مجلس عملا تحرکات برخی بی نتیجه باقی ماند.

 محمد علی کوزه گر نماینده شهریار در مجلس ششم، الهه کولایی، حجت‌الاسلام تیمور‌علی عسگری معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عسگر اسلام دوست نماینده تالش در دوره ششم مجلس، از جمله اصلاح طلبانی هستند که به صورت رسمی در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده اند.
بنابراین گزارش، آخرین اخبار در خصوص ثبت نامی های انتخابات از زبان جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
حسنعلی نوری جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نامی‌ها برای انتخابات مجلس نهم گفت که برساسا آخرین آماری که تا ساعت 13 در ستاد انتخابات کشور جمع‌بندی شده 4 هزار و 574 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از تعداد 4 هزار و 574 ثبت‌نامی، 4 هزار و 212 نفر ثبت‌نام نهایی شده‌اند اظهار داشت: از تعداد ثبت‌نامی‌ها 3 هزار و 896 نفر مرد و 316 نفر زن هستند.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین اظهار داشت: بیشترین داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس نهم در محدوده 41 تا 45 سال هستند که جمعا 995 نفر می‌باشند.
نوری در ادامه سخنان خود با اشاره به مدارک تحصیلی ثبت‌نام کنندگان یادآور شد: از تعداد ثبت‌نام کنندگان 746 نفر دارای مدرک دکتری، 2 هزار و 868 نفر دارای مدرک فوق‌لیسانس و 273 نفر دارای مدرک حوزوی هستند.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 844 نفر از ثبت‌نام کنندگان سابقه داوطلبی در سال‌های گذشته داشته‌اند ابراز داشت: از تعداد این ثبت‌نامی‌ها 166 نفر در سنوات قبلی مجلس(دوره‌های اول تا پنجم) نماینده بوده‌اند.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: از تعداد ثبت‌نامی‌ها 202 نفر از نمایندگان مجلس هشتم هستند که ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه تهران با 723 ثبت‌نامی مرد و 120 ثبت‌نامی زن بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها را به خود اختصاص داده است گفت: استان خراسان شمالی نیز با 32 نفر ثبت‌نامی کمترین ثبت نام را داشته است.
نوری همچنین ادامه داد: تشکیل هیئت‌های اجرایی در تمامی حوزه‌های فرعی و اصلی در کشور انجام شده و امروز در حوزه‌های فرعی براساس مواد 36 و 44 قانون انتخابات و ماده 54 آئین‌نامه هیئت‌های  اجرایی موظف هستند تعداد و محل شعب اخذ رأی در حوزه‌های فرعی را مشخص و به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه ارسال کنند.

[ شنبه 90/10/10 ] [ 8:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 512
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401726