NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روشنگری شریعتمداری گویا برای محسن کدیور که چند سالی است راهی آمریکا شده، گران آمده است. زیرا وی بلافاصله در قالب گفت وگویی صوری با سایت خود، تلاش کرد که سخنانش شریعتمداری را رد کند.
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، در گفتگوی ویژه شب گذشته شبکه 2 از نقش محسن کدیور در دعوت "ریچارد رورتی" از نظریه پردازان انقلاب‌های رنگین به ایران خبر داد. او گفت که "رورتی تاکنون دو بار به دعوت آقایان کدیور و مهاجرانی به ایران آمده" و اصول انقلاب رنگی را تدریس کرده است.
شریعتمداری همچنین افشا کرد که کدیور در زمان اقامت در آمریکا 2 بار به اسرائیل سفر کرده است. البته نه با گذرنامه عادی بلکه با ویزای برگه ای بدون اینکه در گذرنامه اش درج شده باشد.
این روشنگری گویا برای محسن کدیور که چند سالی است راهی آمریکا شده، گران آمده است. زیرا وی بلافاصله در قالب گفت وگویی صوری با سایت خود، تلاش کرد که سخنانش شریعتمداری را رد کند.
مدیر سایت جرس ادعا کرد که "هر دو خبر از اساس کذب محض است." وی در عین حال اذعان کرد که من در دعوت رورتی فیلسوف معاصر آمریکایی هیچ نقشی نداشته ام. البته اگر هم می داشتم هیچ اشکالی نداشت. من در خانه هنرمندان به سخنان وی گوش کردم. گوش فرادادن به سخنان برای گزینش بهترین ها دستور قرآن کریم است(!)
رویکرد کدیور در سال های اخیر حاکیست او در همان جلسات به سخنان رورتی دل داده و او بین مبانی  انقلاب اسلامی و نظریه پرداز انقلاب رنگی، مواضع رورتی را گزینش کرده است.
کدیور همچنین سفرش به اسرائیل را رد کرد و مدعی شد طرح این موضوع به دلیل انتقادات من از مقامات ارشد جمهوری اسلامی است.
این در حالی است که گفته می شود محمدعلی ابطحی اطلاعات مهمی از دو سفر کدیور به اسرائیل و برخی از روابط آنچنانی مهاجرانی با لابی صهیونیست ها، دارد و کدیور از ترس افشای این اطلاعات خود را ناچار به تحویل گرفتن ابطحی می داند.
حضور مردم در 9 دی نتیجه پذیرایی همه‌جوره بود!
در همین حال سایت کدیور با انتشار یادداشتی جالب مدعی شد که حضور گسترده مردم و خلق حماسه 9 دی ماه 88 در نتیجه "برپا بودن بساط  پذیرایی همه جوره " بوده است. جرس نوشته است: در 9 دی به اکثر اداره‌ها و سازمان‌های دولتی بخشنامه صادر شد که می‌بایست بخش عمده و یا تمامی کارمندان و کارگران (کارخانه‌ها) با این حرکت همراهی کنند. از سویی در تمام شهرها در آن روز این تظاهرات برگزار نشد تا بتوانند با جمع‌آوری مردم از شهرهای اطراف و اجتماع آنان در یک شهر، جمعیت قابل ملاحظه‌ای گردآوری کنند. سرویس‌های دولتی و شهرداری‌ها برای جابه‌جایی شرکت‌کنندگان بسیج شدند. مشخصاً در تهران به خیابان انقلاب و آزادی. امکانات پذیرایی همه‌جوره فراهم بود. دوربین‌های تلویزیونی با مردم گفت‌وگو می‌کردند و بنرها و تراکت‌های بسیاری دست‌به‌دست می‌گشت و در جای‌جای شهر آویزان بود!
این ادعاهای جالب در روزهای پس از حماسه 9 دی 88 هم از سوی اغلب رسانه های ضدانقلاب و غرب که دچار سرگیجه شده بودند، بیان می شد و آنان توزیع ساندیس، پول و سکه را علل حضور مردم در خیابان ها عنوان می کردند. همچنین برخی دادن مرخصی به کارمندان را هم مطرح کردند غافل از اینکه راهپیمایی اساسا پس از پایان کار اداری آغاز شده بود.

[ شنبه 90/10/10 ] [ 8:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 795
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405501