NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یک عضو جبهه اصلاحات که یکی از سرپل های جریان فتنه برای ارتباط با ملی- مذهبی های هاست طی یک دیدار توصیه هایی را به آنان گوشزد کرده است.

به گزارش جوان آنلاین،به تازگی خانم« الف. ط »در دیدار با تعدادی از فعالان اصلاح‌طلب و ملی مذهبی ها ضمن انتقاد و توهین به مسئولین نظام حضار را به ادامه مبارزه و فعالیت های سیاسی در راه رسیدن به اهداف فتنه سبز توصیه می‌کند. نامبرده همچنین برای ادامه راه توصیه های را برای فعالان سیاسی مطرح می نماید: 1- جلسات را مخفیانه و به طور مستمر برگزار کنید.2- برای آگاه سازی و ارائه تحلیل های مناسب نشریه داخلی ایجاد کنید و به افراد خودی بدهید.3-بحث ارتباط با خارج از کشور را جدی دنبال کنید.4- فعالیت های سیاسی خود را مجدد شدت بخشید.5- برای سازماندهی و بازیابی مجدد نیروها حداقل ده هزار نیرو باید جمع آوری شود.

در همین خصوص خانم الف. ط بعد از نشست هایی که در تهران داشتند برای انجام ماموریتی خاص و برآورد اوضاع در دیگر استان ها به چندین استان سفر نموده است.

گفته می شود نامبرده به دلیل شارژ نمودن فعالان و دستور برای ادامه فعالیت ها و زنده نگه داشتن فتنه سبز و همچنین برای محک زدن وضعیت فعلی و اینکه چند نفر فعال را می شود برای فتنه پای کار آورد و برآورد از وضعیت کمی و روحیات فعالان و توانایی ها آنها این سفرها را آغاز نموده است 
[ دوشنبه 89/6/1 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405929