NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

«آقا»... آری! با شما هستم «آقا»! اقتدار خیبری و بدری ات، قدرت ملت 9 دی شما و امت بیداری اسلامی تان، عجیب دیوانه کرده نظام سلطه را.

به گزارش جهان، روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان "«د» مثل «دلفین» احمق مثل کاخ سفید!!" به قلم حسین قدیانی نوشت:
«تیم کیتین» (اسم را نگاه!!) فرمانده سابق یگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین، از ارتش این کشور خواسته است که برای مقابله با ایران در تنگه هرمز از دلفین های آموزش دیده استفاده کنند! «سانفرانسیسکو کرونیکل» در همین زمینه نوشته: «دلفین ها قادرند با یک توانایی خاص، حتی با چشمان بسته، اجسام را در زیر آب با ردیابی امواج آنان پیدا کنند. به همین خاطر این موجود دریایی یک مین یاب فوق العاده است».
جان من! در مقابله با قدرت خیبری و بدری انقلاب اسلامی عزیز، ببین کار کاخ سفید به کجا کشیده؟! یعنی می خواهم ببینم این دلفین ها که اغلب چشم شان هم بسته است، از «RQ170» قوی ترند؟! آیا ممکن است نظامی مقتدر، طیاره پهپاد را در روز روشن شکار کند، اما از پس 4 تا دلفین بازیگوش برنیاید؟! وانگهی! جمهوری اسلامی اصولاً کارش از مین گذاری گذشته است و بیشتر در کار ساخت «موشک همه جا پیما» ست.
و اما حالا که همچین است، ما هم به یانکی ها برای مقابله با جمهوری اسلامی در تنگه هرمز، بسته پیشنهادی زیر را ارائه می دهیم.
یک: سران آمریکا می توانند با استفاده از «عروس دریایی» و مراسم عقدکنان «عنکبوت آبی» با «ماهی کپور»، حواس غواصان نیروی دریایی جمهوری اسلامی را پرت کنند!
دو: پنتاگون می تواند جلوی چشم سربازان دریایی جمهوری اسلامی، تعدادی «هشت پای هوشمند» سبز کند. این هشت پاها باید قادر باشند که از سربازان ارتش جمهوری اسلامی، سؤال کنند؛ «آیا می توانید پاهای ما را بشمارید؟!» و همین که حواس سرباز پرت شمارش پاهای هشت پا شد، نقشه شان را به طرفه العینی عملی کنند!!
سه: کاخ سفید می تواند با پرورش گونه ای نادر از «وال آبی»، عدم پیوستن وال آبی به جنبش تسخیر وال استریت را به عنوان تضعیف روحیه ارتش جمهوری اسلامی در تنگه هرمز به کار ببندد!
چهار: آمریکا می تواند در تنگه هرمز، با ازدواج تعدادی «خارپوست دریایی» و «اره ماهی»، نوعی «دلر آبی» بسازد و مبادرت به سوراخ کردن قلب سربازان ارتش جمهوری اسلامی کند!
پنج: «فک»های خلیج فارس هم می بایست در همان زیر دریا، آنقدر با «شقایق دریایی» فک بزنند، که اعصاب بچه های نیروی دریایی جمهوری اسلامی را خرد کنند!
شش: گونه نادری از «کوسه ماهی» باید قادر باشد که ضمن کمک به ارتش آمریکا، هر از چندی، با زدن یک «شیرجه سرگشاده»، تعدادی «قزل آلا» را 2 لپی بخورد!!
هفت: آمریکا باید نوع خاصی از «مارماهی» پرورش دهد که طول نیشش اندازه قطر تنگه هرمز باشد، تا در وقت لزوم بتوانند ترمز نیروی دریایی ایران در آب های نیلگون را بکشند و یک نیشگون درست و حسابی از قدرت جمهوری اسلامی بگیرند!!
هشت: «فیل دریایی» باید ضمن کم کردن از وزن خود و گرفتن رژیم، با انجام دادن جت اسکی، حال رژیم تا بن دندان مسلح جمهوری اسلامی را بگیرد!
نه: «اسب آبی» هم می تواند روی آب تنگه هرمز، اسکی روی آب کند و خاطره «اسب تراوا» را زنده نگه دارد!
ده: بدیهی است انواع و اقسام «نهنگ های دریایی» من جمله «نهنگ سفید»، «نهنگ عنبر»، «نهنگ آبی»، «نهنگ اسپرم»، «نهنگ رایت»، «نهنگ پیلوت»، «نهنگ قاتل»، «نهنگ گرینلند»، «نهنگ خاکستری»، «نهنگ گوژپشت» و سایر نهنگ ها، می توانند تعدادی تفنگ در دهان خود جاسازی کنند و به وقتش(!) عرصه را بر غواصان جمهوری اسلامی تنگ کنند!!
¤¤¤
«آقا»... آری! با شما هستم «آقا»! اقتدار خیبری و بدری ات، قدرت ملت 9 دی شما و امت بیداری اسلامی تان، عجیب دیوانه کرده نظام سلطه را. تو لابد سلاله حیدری و از نسل اسدالله غالبی، که اینچنین پریشان کرده ای حال دشمن را. این ملت اگر سرباز شماست و اگر شما فرمانده مایی، دلفین های آمریکایی را هم مال خود می کنیم و با این زبان بسته ها عکس یادگاری می اندازیم!! که زیبا گفت: «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا».

 


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392411