NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

قائم مقام حزب اعتماد ملی در اعترافی دیرهنگام گفت: معتقدم شعارهایی که سال گذشته مطرح شد از جریان اصلاحات نبود، در همین حال شعار اشتباهی را که سرداده شد نیز باید بررسی کرد. روز قدس یادگار امام(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.  دی پرس نوشت:رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: آنچه باید به عنوان یک شعار ادامه پیدا کرده و محور شود به رسمیت نشناختن رژیم اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین است که در این سالها مورد ظلم و ستم واقع شده است.

منتجب نیا معتقد است که هیچ منافاتی میان توجه مسئولین به مردم ایران و حمایت کردن از مردم فلسطین وجود ندارد، و روز قدس یادگار امام (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی تصریح کرد: معتقدم روز قدس باید هر چه باشکوهتر برگزار شود و شعار در حمایت مظلومان جهان باشد زیرا اسلام به ما تکلیف کرده است که نسبت به قبله نخستین مسلمین بی‏تفاوت نباشیم ولی بحث اینکه این حمایت چگونه باشد موضوع دیگری است ولی حمایت هم در قانون اساسی و هم در وصیت نامه امام (ره) عنوان شده است.

منتجب نیا در پاسخ به این سؤال که سال گذشته بعضی شعارها داده شد مثل نه غزه، نه لبنان که خیلی گران تمام شد برای کشور ، دیدگاه شما چیست تصریح کرد: معتقدم شعارهایی که سال گذشته مطرح شد از جریان اصلاحات نبود ، در همین حال شعار اشتباهی را که سرداده شد نیز باید بررسی کرد و دید چه عملکردی سبب طرح این شعار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به دنبال علت مطرح کردن این شعار باشند زیرا مردم معتقدند که باید مشکلات کشوربیشتر از دیگر کشورها مد نظر مسئولان باشد . شاید در همین زمینه شائبه هایی بهوجود آمده که عده ای را به اشتباه انداخته است .

منتجب نیا در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح طلبان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند یا خیر گفت: اصلاح طلبان همیشه پیرو راه امام (ره) بودند و سران اصلاح طلب نیز در زمره یاران نزدیک امام هستند و قطعا در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند. 
[ دوشنبه 89/6/1 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 503
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400891