NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از بزرگان حوزه چندی پیش و در شب اربعین حسینی با طعنه گفت: خدا لعنت کنه کسی که برای موفقیت و پیشرفت رسانه ملی و مسئولین ارشد آن در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی سنگ اندازی کند ولو اینکه خائن از درون رسانه ملی باشد!

یکی از بزرگان حوزه چندی پیش و در شب اربعین حسینی با طعنه به برخی معاندان و منحرفان نفوذی در رسانه ملی گفت: خدا لعنت کنه کسی که برای موفقیت و پیشرفت رسانه ملی و مسئولین ارشد آن در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی سنگ اندازی کند ولو اینکه خائن از درون رسانه ملی باشد!
بعد از هتاکی های بی شرمانه عماد افروغ در برنامه پارک ملت و انتقاد رسانه های ارزشی و مردم و نخبگان انقلابی و ولایتمدار کشورمان از این صنف لجن پراکنی ها، برخی سیاسیون و رسانه های افراطی دیروز و منحرفین امروز که گرفتار یک پارادوکس اخلاقی، دینی و انقلابی عجیبی شده اند، با یادداشت، مقاله و مصاحبه های خود سعی در توجیه عملکرد رسانه ملی و اقای عماد افروغ نمودند که از این افراد و رسانه ها هیچ انتظاری بیش از این نمی رفت زیرا آنها فقط انحراف، بداخلاقی و ضدیت با ولایت را در محدوده ی دولتمردان جستجو می کند و در خارج از محدوده پاستورنشینان با آسمان و ریسمان به هم بافتن سعی در توجیه و لاپوشی افتضاحات دوستان و هم مسلکان خود می کنند که به قطع میتوان گفت که این صنف رسانه ها و اشخاص نه تنها به هیچ وجه از جریانات فتنه و انحرافی عقب نمانده اند بلکه پیشگام در این عرصه بوده و خواهند بود و آینده دست آنها را بیشتر رو خواهد کرد.
در برنامه ریزی اخیر برخی منافقین داخلی و خارجی و جریانات فتنه علیه نظام و ولایت، ابتدا نوری زاد با کار به اصطلاح هنری اش (!) و نامه های هتاکانه  به اصطلاح سرگشاده اش به حضرت امام خامنه ای، استارت هتاکی و شایعه پراکنی  را در آستانه انتخابات زد و سپس حسین علایی طی مقاله ای در بعد سیاسی آن را ادامه داد و عماد افروغ که بسیار علاقمند است تا او را روشنفکر خطاب کنند نیز از طریق تریبون یک طرفه ای که رسانه ملی _ آنهم در یک برنامه غیرعلمی و با عدم حضور سایر کارشناسان _ در اختیارش گذاشت، وظیفه به ظاهر عالمانه (!) خود را برای تخریب ارزشها و اعتقادات مردم عملی نمود و گلشیفته فراهانی _ یا همان هنرپیشه نمایی که برای ارتزاق مالی و غیرمالی در خارج از کشور و خوش رقصی برای دشمنان اسلام و انقلاب راه برهنگی و هرزگی به سبک دختر فاحشه مصری را در پیش گرفته است، برای مخالفت با حجاب و ارزشهای الهی این سناریو را ادامه داد و وبلاگ نویسی از یک انجمن معلوم الحال در استان خوزستان نیز به سبک سلمان رشدی بدترین توهین ها را به حضرت حق روا داشت تا به یقیین بتوان گفت که این همه لجن پراکنی آنهم در یک برهه ، سادگی است که اگر کسی آنها را اتفاقی و غیرعامدانه توصیف کند.
 البته مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی و رسانه های حقیقی مدافع انقلاب و ارزشها با برخورد قاطع و به موقع با این هتاکی ها، نقشه منافقین داخلی را بر آب کردند تا برخی از این فریب خوردگان از در عذرخواهی وارد شوند و عده ای را واسطه کنند تا عملکرد آنها را نه تنها توجیه بلکه کاملا غیرعامدانه و بعضا در راستای کرسی های آزاد اندیشی تلقی کنند که در این میان نقش احمد توکلی و رسانه های حامی وی بیش از دیگران پررنگ بود.
رسانه ملی که در دوران ضرغامی عموما با انتقاد نخبگان ارزشی و انقلابی روبرو بوده است پس از حرکت مشکوک اخیرش در برنامه پارک ملت، این بار از طریق یکی از معدود برنامه های انقلابی و ارزشی خود ( بخش خبری 20:30 ) راه منحرفین را ادامه داد تا در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از برکناری جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، زمزمه های عزل ضرغامی قوت بگیرد و همچنان در این ایام، پیروزی های مردم ایران بر همه منحرفین از ارزشهای ناب اسلامی ادامه داشته باشد.
بخش خبری 20:30 شب گذشته با انتقاد از منتقدین اصغر فرهادی، بدون هیچ گونه اشاره ای به رفتارهای ضد اسلامی و هنجارشکنی های این کارگردان نمای ایرانی _ که مردم کشورمان همواره او را در آغوش دشمنان نظام و دین دیده اند _ و با سرپوش گذاشتن به اینکه آیا فرهادی این روزها نان هنر و توانایی خود را می خورد یا به پاس خدمات اخیرش برای دشمنان نظام و انقلاب مورد تقدیر قرار گرفته، مدعی شد منتقدین فیلم فرهادی در سیاسی بودن نگاهشان با حامیان فرهادی مشترکند!
مجری بخش خبری 20:30 در برنامه "صرفا جهت اطلاع" شب گذشته مدعی شد: بیشتر مخالفان و موافقان جایزه گلدن گلوب به جدایی نادر از سیمین تو یه چیز مشترک بودند ، نگاه سیاسی به ماجرا !
این مجری در ادامه گفت: نمی شد  این فیلم اجتماعی و جایزه هاشو از زاویه هنر و اجتماع نقد بشه نه از زاویه سیاست (؟!)
بعد از این جملات، مجری برنامه صرفا جهت اطلاع برای مهر تائید زدن به سیاسی بودن نگاه های منتقدان این فیلم، در ادامه می گوید: مگه این فیلم همونی نیست که تو جشنواره فجر بهش چند تا جایزه دادن؟ پس چرا اون موقع هیچ کس بهش سیاسی نگاهی نمی کرد؟ نکنه فیلم عوض شده  ما خبر نداریم . حالا خوب شد شمقدری هم از جدایی نادر از سیمین دفاع کرد.
خلاصه حرف این مجری تلویزیون این بود؛ حالا که برخی مسئولین در یک برهه در قبال این فیلم راه اشتباه را رفتند و به حرف دل مردم و بزرگان گوش ندادند؛ لطفا این اشتباه را رسانه های ارزشی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی نیز ادامه دهند!
برای آنکه رسانه ملی در جریان قرار گیرد که نگاه رسانه های ارزشی و مردم مومن کشورمان به فرهادی و فیلمهایش سیاسی نیست بلکه از هر دری چه سیاست ، چه هنر و چه دین و ارزشها به این فیلم نگاه شود، این فیلم فاقد ملاکهای لازم است و تقدیر از این فیلم تنها توهین به عقول و هنر و جفا در حق هنرمندان حقیقی است و  جایزه دان به " جدایی نادر از سیمین" آنهم در عرصه بین المللی تنها در کت کسانی خواهد رفت که جدایی عقل از بشر را توهم می کنند لذا برای روشن شدن هرچه بیشتر این موضوع ابتدا چند نکته را به دوستان رسانه ملی متذکر می شویم و در ادامه چند تصویر را تقدیم به این دوستان نموده که احیانا تا کنون از روی حجب و حیا هرگز این تصاویر را ندیده اند!
  1- ما که به قول رسانه ملی از هنر و اجتماع چیزی نیاموخته ایم و اصلا صلاحیت نقد فیلم و هنر را نداریم چون نگاهمان سیاسی است امّا لطفا عزیزان رسانه ملی بفرمایند آیا فیلمهای اصغر فرهادی این روزها بخاطر ملاکهای فنی و هنری اش مورد تقدیر قرا می گیرد یا سیاه نمایی هایش علیه نظام و ارزشها؟
2 - آیا با این حساب سایر کارگردانان کشور تشویق نمی شوند که برای دریافت جایزه های بین المللی، تنها راه موجود در حال حاضر یعنی لجن پراکنی علیه ارزشها و انقلاب اسلامی و کسب رضایت صهیونیست ها را در پیش گیرند؟
3- جالب است بدانید فیلم  فرهادی از زمان شرکت در جشنواره برلین تا کنون، برنده 52 جایزه بین‌المللی شده که 37 مورد از این جوایز به عنوان بهترین فیلم بوده است. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم برلین، برنده سه جایزه شده که در تاریخ این رقابت‌ها بی‌سابقه بوده است؛ پس اهالی رسانه ملی به قول خودتان" آی کیو! یه کم فکر کنید!"
4- فرزند شاه ملعون نیز این موفقیت (!) را به ایشان تبریک گفتن و ...
5-  اگر فیلمی در این حد و کیفیت، در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و یا حجاب و سایر ارزشهای الهی تولید می گردید، به نظر شما از کدام جشنواره بین المللی باید جایزه خود را دریافت می کرد؟!
6- آیا اینگونه مسامحه گری و لاپوشی خطاهای فاحش برخی هنرمندنما، آنهم توسط رسانه ملی به گلشیفته پروری منجر نمی شود و کار را در آینده بجای نخواهد رساند که عده ای به خود اجازه داده تا منتقدین هرزگی امثال گلشیفته فراهانی را نیز به نگاه سیاسی متهم کنند؟
7- انگار همین باشگاه خبرنگاران رسانه ملی بود که چند روز پیش همگام با رسانه های ارزشی و مردم متعهد ایران از هنجارشکنی های اصغر فرهادی انتقاد کرد که در ادامه خواهد آمد؛ حال آیا ارزشها و ناهنجاریها در ظرف رسانه ملی دائما در حال تغییر و رنگ عوض کردن است؟! لذا جا دارد به سبک مجری " صرفا جهت اطلاع " خطاب به مجموعه رسانه ملی گفت: مگه این فیلم همونی نیست که تو جشنواره بخاطر سیاه نمایی جامعه ایرانی بهش  جایزه دادن و حاشیه هایش تاسف برانگیز بود و باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شد؟ پس چرا اون موقع هیچ کس از اهالی رسانه ملی به منتقدان فرهاد جدا شده از ملت و ارزشها، سیاست زده نمی گفت؟! نکنه فیلم عوض شده  ما خبر نداریم  یا اینکه باب میل آقای رئیس چنین اقتضا نموده است؟!
چند روز پیش باشگاه خبرنگاران وابسته به رسانه ملی برخلاف رویه و سیاست در پیش گرفته شده در برنامه "صرفا جهت اطلاع" ی دیشب، نوشت: حضور فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی که به سیاه نمایی جامعه ایران می پردازد، در جشنواره گلدن گلوب ، حاشیه های تاسف برانگیزی توسط کارگردانش ایجاد کرده که باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شده است .

پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید!

جودی فاستر بازیگر منحرف امریکایی بهمراه اصغر فرهادی


همانطور که در عکسها مشهود است جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهایمستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقیاست سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.

حال سوالی که در اذهان عمومی ایجاد می شود اینست که آیا شایسته است چنین شخصیت  فرو مایه ای مدافع فرهنگی مرز و بوم عزیز کشورمان در مجامع بین المللی باشد و این حقیقت را که از زبان سید شهیدان قلم "سید مرتضی آوینی "جاری شده است باردیگر به اثبات می رساند که گفت: " حقیقت این است که کسب توفیق در جشنواره های خارج از کشور، ارزشی را اثبات نمی کند. آنها به تکنیک محض جایزه نمی دهند و راهشان نیز با ما متفاوت است. تکنیک و محتوا را نیز نمی توان از یکدیگر تفکیک کرد و چون این چنین است، پر روشن است که آنها کدامین فیلم ها را می خواهند.

ضمن تشکر از باشگاه خبرنگارن که پاسخ همکاران خود در برنامه " صرفا جهت اطلاع " را پیشاپیش و به روشنی دادند؛ در ادامه تصاویر بخشی از نمونه های هنجارشکنی های اصغر فرهادی را بازنشر می کنیم تا برخی همچنان همگام با منحرفان و فتنه گران، از سیاسی بودن نگاه منتقدان و رسانه های ارزشی و انقلابی دم نزنند  و امیدواریم که برنامه " صرفا جهت اطلاع" همچون گذشته به آغوش ملت برگردد و بدین سادگی به ندای نفوذیان فتنه و منحرفان لبیک نگوید.


[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 474
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401688