NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا اصلاح طلبان سر بقیه جریان های اپوزیسیون و ضدانقلاب کلاه گذاشتند اما بخاری از آنها بلند نشد؟
این پرسشی است که سایت ضدانقلابی خودنویس مطرح کرد، و تصریح نموده که کلاه گشادی به سر- به اصطلاح- جنبش سبز رفت. خودنویس می نویسد: آرام آرام مشخص می شود که اصل قضیه چه بود! آنها که سرد و گرم روزگار را چشیده و بلبشوی سال 57 را دیده بودند و از بازی های پنهان قدرت خبر داشتند به آنها که جوان تر بودند و هنوز کله شان بوی قرمه سبزی می داد و هنوز پشت لبشان سبز نشده «سبزاندیش» شده بودند می گفتند؛«با طناب اصلاح طلبان به داخل چاه نروید که اینها از دستگاه بدترند و وقتی به قدرت برسند همه شما را فراموش خواهند کرد!» ولی افسوس که آن روزها دوستان سبزاندیش ما هنوز خیلی داغ بودند و نمی دانستند که کروبی و موسوی محروم از قدرت چه آشی برایشان پخته اند که به واسطه مردم در خیابان دوباره به سریر قدرت سوار شوند.
نخست همه به موسوی آویزان شدند. روشنفکران برایش «به به» و «چه چه» ها گفتند، ولی افسوس که بخاری که از میرحسین بلند می شد در حد همین بیانیه های تکراری در سایت کلمه است که مانند سریال های تکراری روز به روز بی طرفدارتر می شود و امتیازهایش در «بالاترین» آب می رود! حالا که می بینند او «جواب» نمی دهد آویزان شیخ شجاع شده اند که فقط خدا می داند شجاعتش به واسطه پشتیبانی کدام ملای قدرتمند در پشت صحنه است که در مملکتی که در آن نفس کشیدن جرم است مردم را برای روز قدس دعوت به راهپیمایی می کند تا جمهوری اسلامی تظاهر کنندگان را به نام خود در بوق و کرنا اعلام کند و به دنیا طرفدارانش را نشان بدهد. این وسط فقط چادر و چاقچور زهرا رهنورد بود که به مقتضای زمان بالا و پایین می رفت!
این پایگاه اینترنتی که خود از خارج کشور مدیریت می شود تاکید می کند: رفیق! خلاصه بدجور سرکار هستی. خارج کشوری ها که دیدند سروصداهای داخل خوابیده، ماست ها را کیسه کردند و سر کار و زندگی خودشان رفتند و تو ماندی که با این جنبش سبزت ببینی که چه کلاه گشادی بر سرت رفت. هنوز خیلی مانده تا بفهمی چه قدر فریب خورده ای!

[ دوشنبه 89/6/1 ] [ 12:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405974