NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حدادعادل در کسوت رئیس کمیسیون فرهنگی به اظهارات مسئول دفتر رئیس‌جمهور درباره مکتب ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، اگر چه حدادعادل در نشست شب گذشته دولت و مجلس انتقاداتی را در این خصوص مطرح کرد، اما نامی از مشایی نبرد و احمدی‌نژاد هعم در سخنانش به انتقادات وی، جوابی نداد.

ناصر سقای بی‌ریا مشاور رئیس‌جمهور با اعلام این موارد به ایلنا گفت: دربدنه هیات دولت هم نظرات متفاوتی در جزییات موضوع مکتب ایرانی وجود دارد.

گزیده سخنان وی را در ادامه می خوانید:

* یکی از ویژگی‌های این نشست، دیدگاه‌های مشترک بود و اصولا هدف از برگزاری آن نزدیک کردن دیدگاه‌های نمایندگان و دولت بود. مباحث اقتصادی، چالش‌های پیش روی نظام، وحدت و سخنان مقام معظم رهبری و جهت گیری‌های فرهنگی دولت در این نشست مطرح شد، زیرا دولت ماهیت خود را فرهنگی می‌داند.

* آقای حدادعادل مباحثی را در این نشست مطرح کردند که در جلسه هیات دولت نیز قبلا مطرح شده بود. وی تذکر داد که باید از مکتب سخن بگویم و اسلام در برابر ایران قرار نگیرد. زیرا این تقابل خواسته دشمنان اسلام و استعماراست که مسلما نظر دولت هم این نیست.

* رئیس‌جمهور در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که ما از ملی‌گرایی سخن نمی‌گویم و نباید هم بگوییم. در بدنه هیات دولت هم نظرات متفاوتی در مورد جزییات این مساله وجود دارد. همانطور که در مجلس هم همه نمایندگان یک حرف نمی‌زنند؛ یک عضو هیات دولت هم می‌تواند سخنی بگوید و دیگران نظر متفاوتی بدهند.

* معتقدم که ‌ادبیات ما باید ادبیات امام و مقام معظم رهبری باشد. اگر عزت ایران و جهان شیعه را می‌خواهیم، باید از اسلام دم بزنیم که در این صورت ایران هم عزیز می‌شود.


[ سه شنبه 89/6/2 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 317
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401531