NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
علیزاده طباطبایی با ارسال توضیحی به روزنامه کیهان خود را وکیل مهدی هاشمی معرفی کرد و کیهان را به اعتبار انتشار افشاگری همکار سابق مهدی هاشمی مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در نامه علیزاده طباطبایی آمده است: در روز چهارشنبه مورخ 24/12/90 مطلبی کذب با عنوان «کاریکاتوریست فراری» علیه آقای مهدی هاشمی موکل اینجانب در آن روزنامه منتشر شده است که حاوی افترا و نشر اکاذیب درخصوص موکل اینجانب بوده و البته در این کار قصدی جز تشویش اذهان عمومی علیه وی متصور نیست. از دست اندرکاران روزنامه کیهان به عنوان رسانه ای در جمهوری اسلامی، آن هم با ادعای اصولگرایی، انتظار می رود در نقل اخبار و تحلیل های خبری حتی درباره مخالفین خود، به سخنان ضدانقلابیون استناد نکند و پیش از انتشار مطالب خود، صحت و سقم آن را بررسی نماید. ضمن اینکه مطالب از قول فردی بیان شده که کاریکاتورها و مواضع ضدانقلابی موهن او در سایت های ضد انقلابی به صورت مداوم منتشر می شود. نکته جالب در این نقل قول این است که تنها «محکی» که دیگران را با آن می سنجند، این بار گویا درباره خودتان صدق می کند و خود «همصدا با رسانه های بیگانه و ضدانقلاب خارج از کشور» و «دست به دامان افراد معلوم الحال» گشته اید و با ذوق زدگی به بازنشر اکاذیب او به قصد تخریب چهره موکل من پرداخته اید.
عضو دوره اول شورای شهر تهران در دوره اصلاحات، سپس با الصاق مهدی هاشمی به آیت الله هاشمی تلاش کرده تا نامبرده را از اتهامات وارده تبرئه کند.
آقای علیزاده طباطبایی که به جای مهدی هاشمی به تخطئه کیهان پرداخته، البته تعمداً فراموش کرده که کاریکاتوریست مذکور همکار سالیان آقای مهدی هاشمی بوده- و نه صرفا همکار رسانه های بیگانه- و برخی مسائل مربوط به دوره همکاری خود را منتشر کرده است. بنابراین پرسش این است که موکل آقای علیزاده طباطبایی برای مدتی طولانی چه سر و سّری با «افراد معلوم الحال همکار رسانه های بیگانه و ضدانقلاب» داشته است؟! این را باید آقای مهدی هاشمی- و احیاناً وکیل او اگر مطلع است- توضیح دهد و نه کیهان؟ همچنان که باید در محکمه و دادگاه توضیح داده شود که ماجرای پولشویی های میلیاردی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، و راه اندازی سایت برای انتشار اخبار جعلی به قصد ترور شخصیت نظام چه بوده است؟
نیز جای سوال است که چرا یک وکیل حقوقدان باید به سفسطه روی بیاورد و یک فرد در مظان اتهام و متواری را پشت شخصیت یکی از بستگان (پدر) وی پنهان کند؟! یعنی آقای علیزاده طباطبایی قصد ترور شخصیت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی را دارد و می خواهد چنین القا کند که ماجرای پولشویی، جعل اخبار دروغ علیه نظام و... به آقای هاشمی مربوط می شود؟ این دفاع از آقای هاشمی است یا ترور شخصیت وی؟!

[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 12:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392599