NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
"صراط"- در حالیکه در مراسم شب های ماه مبارک رمضان در مسجد ارگ تهران حاج منصور ارضی مداح مطرح کشورمان انتقادات تندی را علیه اسفندیار رحیم مشایی مطرح کرده و به صحبت ها و مواضع وی به شدت معترض شده بود از گوشه و کنار خبر می رسد مشایی و یارانش بیکار ننشسته و در پی پاسخ به انتقادات حاج منصور ارضی بوسیله ی عزل نزدیکان وی از سمت های خود هستند.
در همین راستا شنیده می شود یکی از نزدیکان رئیس دفتر رئیس جمهور به مدیر عامل شرکت سایپا پرس پیغام داده است که تا عزل نشده از سمت خود کناره گیری کند ! وی دلیل عزل مدیر عامل سایپا پرس را نزدیکی به حاج منصور ارضی اعلام کرده و این واکنش را پاسخی به اظهارات این مداح مشهور علیه مشایی دانسته است.
به گزارش صراط ظاهرا نزدیکان رئیس دفتر رئیس جمهور انتقادات صریح حاج منصور را برنتابیده و با عزل نزدیکان وی از سمتهای خود قصد دارند تا به تلافی بپردازند.
گفتنی است علی قلی ها مدیر عامل شرکت سایپا پرس یکی از نزدیکان حاج منصور ارضی است که در طول مدیریتش در این شرکت توانسته بود در رنکینگ شرکت های زیر مجموعه ی سایپا صعود قابل توجهی داشته باشد،
وی به سطح رفاه حال کارمندان سایپا پرس توجه وی‍ژه ای داشت و به همین خاطر از مقبولیت بالایی در بین کارمندانش برخوردار است.
لازم به ذکر است حاج منصور ارضی در اعتراض به صحبت های مشایی گفته بود: "اگر درباره مشایی اقدام مناسبی صورت نگیرد من خودم درستش می‌کنم!این موجود در دولت عین... است و باید فکری به حالش کرد"


[ چهارشنبه 89/6/3 ] [ 10:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392508