NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سایت های ضدانقلاب و منتسب به فتنه طی روزهای اخیر خبری را مبنی بر "دیدار جوانان اصلاح طلب و اعضای جوان احزاب مختلف با فاطمه کروبی" در سایت های خود منتشر کردند.
عصر امروز- سایت های مذکور در این باره نوشتند: "جوانان حاضر در این دیدار با ابراز تاسف از اینکه نتوانسته اند دیدار نوروزی با شیخ شجاع! و همراه اسیر جنبش، داشته باشند از همسر ایشان خواستند تا پیام همراهی آنان را در اولین ملاقات به آقای کروبی برسانند."
همچنین فاطمه کروبی در این گفتگو تصریح کرده است: "برخی از ماموران امنیتی در روز اول حصر می گفتند که تا ده روز دیگر زیر فشار حصر و فشار؛ آقای کروبی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد، حال این آقایان کجا هستند تا روحیه آقای کروبی را بعد از چهارده ماه حصر که بخش عمده آن به صورت انفرادی بوده ببینند"
 نکته جالب تر این خبر آنجاست که با درج یک "عکس" عنوان می شود: "در پایان ملاقات نیز حاضرین از محل حصر شیخ مهدی کروبی که اتاق سلول! مانند ایشان به مساحت حدوداَ هشت متر مربع به انضمام یک سرویس بهداشتی بود، بازدید نمودند."



اما آنچه که در عکس منتشر شده مشاهده می شود حال و هوای سلول و زندان و حبس و ... را به مخاطب منتقل نمی کند؛ همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید؛ تخت "یک نفره" کروبی در محلی دلباز با نوردهی فوق العاده پنجره های نورگیر واقع شده است که اصلا با آن چیزی که فتنه گران مدعی هستند مشابهت ندارد و احتمالا شیخ مهدی هر روز از همین مکان تحت الحفظ به "استخر آکادمی المپیک" عزیمت می کند.
آنچه که طی ماه های اخیر مورد انتقاد و اعتراض مردم کشور شده است؛ تفریح و خوشگذرانی کروبی و موسوی در مجموعه های تفریحی تهران است و سوال اصلی مردم از مسئولان این است که "چرا باید کسانی که گرداننده اصلی فتنه 88 بودند و طی 2 سال اخیر هزینه های هنگفتی را به مردم و انقلاب تحمیل کردند، آزادانه به زندگی روزمره خود بپردازند؟"
و چطور ممکن است این نقل قول خانم کروبی مبنی بر "عقب نشینی کروبی تحت فشار" با این همه تفریح و آزادی صحت داشته باشد؟ در حالی که برخی مردم تهران شیخ مهدی را بارها قبل از ورود به استخر آکادمی المپیک مشاهده کردند؛ البته شاید آب استخر کمی خنک بوده یا کلرش زیاد که فاطمه کروبی مدعی "فشار" روی همسرش است؛ وگرنه تحت چنین شرایطی نه تنها کسی از مواضع خود عقب نشینی نمی کند بلکه خوش خوشانش هم می شود!
بر اساس این گزارش، مطمئنا اتهامات موسوی و کروبی و دیگر فتنه گرانی که تا به امروز به سزای اعمال خود نرسیده اند بسیار سنگین است و این امید می رود که در آینده ای نزدیک قوه قضائیه این افراد را به سزای اعمالشان برسد.

[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404050