NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نامزد نشان شده آمریکا برای آشوب و یک عضو گروهک نهضت آزادی در اظهاراتی همزمان اعلام کردند مرزبندی خودی و غیرخودی را قبول ندارند.
اظهارات موسوی و صباغیان در حالی منتشر می شود که موسوی از قریب 2، 3 ماه پیش ارتباطات علنی با گروهک آمریکایی نهضت آزادی را علنی کرده است. پیوند کامل و تأثیرپذیری از گروهک مذکور در حالی است که اسناد فراوان به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا نشان می دهد برخی سران این گروهک و از جمله ابراهیم یزدی و امیر انتظام دربست در استخدام دولت آمریکا و سازمان سیا قرار داشته اند. این پیوند همچنین از عمق نفاق و وابستگی موسوی پرده برمی دارد چرا که حضرت امام با تأکید بر اینکه گروهک نهضت آزادی براساس خیانت ها و اسناد موجود، نباید رسمیت داشته باشند تصریح کرده اند اگر این گروهک بر سر کار می ماندند سیلی ای می زدند که تا قرن ها اسلام و ایران سربلند نمی کردند. تخطئه مرزبندی خودی و غیرخودی طبیعی ترین نشانه جریان های نفاق است و در آیات الهی و سیره ائمه معصومین (ع) بارها بر لزوم مرزبندی با منافقین و محاربین و معاندین با اسلام تاکید شده است.
هاشم صباغیان وزیر کشور دولت موقت در گفت وگو با «جرس» درباره وضعیت خودی و غیرخودی در فتنه سبز گفت: جنبش سبز به خودی و غیرخودی اعتقادی ندارد و وقعی به خودی و غیرخودی نمی گذارد.
عضو نهضت آزادی، به تجمع شماری از بازیگران فتنه در خانه عبدالله نوری که به بهانه افطار صورت گرفت اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته منزل آقای عبدالله نوری که خودش زحمت زیادی برای این انقلاب کشیده، مهمانی افطار بوده در این افطاری دویست نفر بیشتر بودند و از مسئولین و گروه های مختلف اپوزیسیون چهار پنج نفر بودند. از مجمع روحانیون مبارز گرفته تا نهضت آزادی و اصلاح طلبان و مجاهدین انقلاب اسلامی و جاما و جبهه ملی.
همزمان با این سخنان، میرحسین موسوی ضمن دیداری، به مغالطه بر سر «وحدت ملی» و «مرزبندی خودی و غیرخودی» - که عین پاسداری از منافع و وحدت ملی است- پرداخت. وی که در جریان فتنه و آشوب سال گذشته در هماهنگی و همکاری گامی با گروهک های سلطنت طلب، جبهه ملی، بهائیت، بقایای احزاب مارکسیستی نظیر توده و فدائیان خلق، و همچنین گروهک های تروریستی منافقین، تندر، پژاک و ریگی قرار داشت، در این ملاقات گفت: «تشکل های سیاسی که با سیاست های غلط از هم جدا شده بودند به تدریج به هم نزدیک تر می شوند، با هم مذاکره می کنند و بر سر یک سفره می نشینند. آنچه نقطه وصل آنها با یکدیگر است تلاش برای آزادی، عدالت و تفاهم بر سر پاسداری از حقوق ملت است. مرزهای خودی و ناخودی به تدریج کمرنگ می شود و به جای آن تعامل و گفت وگو می نشیند.»
وی همچنین با کتمان نقش خود سناریوی ناکام ایجاد چند دستگی در میان ملت متحد ایران که سناریوی کاملاً آمریکایی و صهیونیستی بود گفت: عده ای نفع خود را در تفرقه و شقه شقه کردن مردم می دانند و به نام مبارزه با جنگ نرم، نفرت پراکنی می کنند.
همزمان با این سخنان، محمد برقعی یک عضو خارج نشین گروهک ملی- مذهبی بر سکولار بودن موسوی و خاتمی و کروبی تصریح کرد و به «جرس» گفت:«امروز سکولاریزم مبتنی بر جدایی نهاد دین از حکومت مورد توافق ماست. در ماجرای فوت آیت الله منتظری نیروهای داخل و خارج کشور و دینی ها و غیردینی ها دست در دست هم خاطره این بزرگمرد را گرامی داشتند. حجت الاسلام خاتمی و حجت الاسلام کروبی و مهندس موسوی مورد حمایت بیشتر نیروهای سیاسی غیردینی خارج از کشور هستند و تا آنجا که خواستار حکومت دینی نباشند، از آنان حمایت می کنند.»
آنچه در این سخنان جالب است شرط گذاشتن برای حمایت از فتنه گرانی چون موسوی و خاتمی است (مخالفت با حکومت دینی) حال آن که ظاهراً قرار است طرفین شرطی برای هم
نگذارند!

[ چهارشنبه 89/6/3 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 343
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405049