NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بی بی سی فارسی، زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد تا به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی مردم ایران و جنجال خبری در حوزه های مختلف اخلاقی و فرهنگی باشد و با این که از حساسیت مردم نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است....

بی بی سی فارسی زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد.

سایت جام نیوز خبر از این اقدام حاشیه ساز شبکه بی بی سی فارسی داده است.
ظاهرا، شبکه بی بی سی فارسی، به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی است، و با این که از حساسیت ملت مسلمان ایران  نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است و به نام دفاع از حقوق بشر، سعی دارد که تعهدات اخلاقی و رفتارها وهنجارهای ارزشی را زیر سوال ببرد یا تضعیف کند.



در یکی دوسال اخیر، بی بی سی فارسی، نه تنها در حوادث بعد از انتخابات، به دنبال تشویق اغتشاش گران بوده و در پرونده هسته ای و تحریم اقتصادی و نفتی و بانکی نیز به دنبال افزایش فشار علیه ایران و جنجال سازی خبری بوده است، بلکه چند تن از همکاران خود را تشویق کرده که به فرقه بهائیت گرویده و علیه هنجارهای مذهبی ملت ایران جریان سازی خبری کنند.
همچنین چند تن از کارکنان بی بی سی فارسی، با اقدامات غیر اخلاقی و تجاوز، طلاق و مسائل خصوصی دیگر وانتشار اخبار وعکس ها و... آنها، افکار عمومی را جریحه دار کرده اند و در صفحه فیس بوک خود علنا، رفتارهای غیر اخلاقی و عدم تعهد اخلاقی را تشویق می کنند و از دیگران می خواهند که در مورد آن نظر بدهند....

 

«زهرا امیرابراهیمی» علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است.
به گزارش جام نیوز، "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر با بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس آغاز کرده است.

بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف "نرگس"، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.
امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند.» 


[ یکشنبه 91/2/17 ] [ 3:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404005