NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

نظر آنان این بود که صلاح نیست افراد چندشغله، به مشاغل حساس دیگر هم مشغول شوند.

فارس نوشت: برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به انتصاب اسفندیار رحیم‌مشائی به نمایندگی رئیس جمهور در امور خاورمیانه با وجود چندشغله بودن وی در دولت، اعتراض کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز گذشته این کمیسیون در خصوص انتخاب نمایندگان ویژه رئیس ‌جمهوری در مناطق مختلف به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در این جلسه برخی اعضای کمیسیون معتقد بودند انتخاب نماینده ویژه برای مناطق مختلف از سوی رئیس ‌جمهور خلاف قانون اساسی است، اما پس از بررسی مسئله، کمیسیون به این نتیجه رسید که انتصاب نماینده ویژه حق قانونی رئیس جمهور است و مغایر قانون اساسی نیست.

اعضای کمیسیون امنیت ملی در عین حال نسبت به تصدی مسئولیت پیگیری و هماهنگی امور خاورمیانه توسط اسفندیار رحیم‌مشایی به دلیل تصدی همزمان چند مسئولیت اعتراض و انتقاد داشتند و نظر آنان این بود که صلاح نیست افراد چندشغله، به مشاغل حساس دیگر هم مشغول شوند.

اسفندیار رحیم‌مشائی در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد احمدی‌نژاد، ریاست دفتر و ریاست نهاد ریاست‌ جمهوری، ریاست گروه مشاوران جوان ریاست‌ جمهوری، قائم‌مقامی رئیس ‌جمهور در امور ایرانیان خارج از کشور، نمایندگی ویژه رئیس ‌جمهور جهت تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای اختیارات هیئت وزیران در امور نفت، ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ریاست کمیسیون فرهنگی دولت و نمایندگی ویژه رئیس جمهور در امور خاورمیانه را بر عهده دارد که مجموعا 9 مسئولیت در دولت به حساب می‌آید
[ پنج شنبه 89/6/4 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 205
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392300