NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محمد نوری زاد در حالی آزادانه به ساخت فیلم های ضد ارزش خود می پردازد که هنوز مدت محکومیت او به دلیل دست داشتن در ماجرای فتنه 88 به اتمام نرسیده و وی از فرصتی که به عنوان مرخصی در اختیارش قرار گرفته برای چندمین بار متوالی به فعالیت های ضد نظام پرداخته است .
"صراط"-  آنچه از ظاهر امر پیداست ، کارگردان معلوم الحال فتنه کماکان در حال ساختن فیلم های ضد حکومتی است و هیچ کس هم جلودارش نیست .

به گزارش خبرنگار صراط ، محمد نوری زاد کارگردان حامی فتنه که مدتی است در مرخصی از زندان به سر می برد ، به تازگی شروع به ساخت یک سلسله فیلم در رابطه با فتنه 88 با نام شعبان بی مخ ها کرده است که با توجه به توهین های موجود در این فیلم نسبت به ارگان هایی چون بسیج ، سپاه و برخی از مسئولین نظام مورد توجه گسترده رسانه های غربی و ضد انقلاب هم قرار گرفته است .

محمد نوری زاد در حالی آزادانه به ساخت فیلم های ضد ارزش خود می پردازد که هنوز مدت محکومیت او به دلیل دست داشتن در ماجرای فتنه 88 به اتمام نرسیده و وی از فرصتی که به عنوان مرخصی در اختیارش قرار گرفته برای چندمین بار متوالی به فعالیت های ضد نظام پرداخته است  .

محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان اصلاحاتی در قسمت سوم فیلم موهن "شعبان بی مخ ها " علاوه بر تاختن به نهاد ها و مسئولین نظام و توهین به مقدسات اسلامی ، رهبر معظم انقلاب را با تند ترین تعابیر مورد خطاب قرار می دهد .

 وی در بخشی از این فیلم که با صدای امید کوکبی روایت گری می شود با هتاکی تمام نسبت به نیرو های ارزشی انقلاب عنوان می دارد : "شعبون بی مخ های بسیجی درحقیقت نقش آلودگی ایمانی را در جامعه ی ما بازی می کنند ، آنهم آلودگی ایمانی درجمهوری اسلامی ای که دأب دین وخدا و پیغمبر دارد ! این موجودات مالیخولیایی، به اسم اسلام، به اسم ولایت، به اسم حزب الله، و به اسم خدا می زنند و تخریب می کنند و بارانی از فحش های زشت را بر سر طرف مقابل خود می بارند ، ریسمان اراده ی این جانوران حیات وحش را اگر بگیریم و دنبال کنیم به اتاق کار سرداران قطور و فربه می رسیم. "
البته نوری زاد دقیقا به علت عصبانیتش از دست نیروهای بسیجی که وی را مجاب کرده تا چنین دیالوگی علیه آنها استفاده کند اشاره ای نداشته است.
برخی از رسانه های ضد انقلاب نوری زاد فتنه گر را از عوامل نفوذی نظام دانسته و این اقدامات وی را جهت جلب توجه محافل خارج نشین برای جذب این عنصر معلوم الحال می دانند .

به نظر می رسد با توجه به اینکه هتاکی های نوری زاد حتی در زمان طی شدن دوران محکومیت هم تمامی ندارد و این فرد از اساس دچار انحراف و کج روی است ، دستگاه قضایی کشور باید نسبت به این فرد معلوم الحال هوشیاری بیشتری را از خود نشان دهد.
 


[ دوشنبه 91/5/16 ] [ 10:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401443