NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

خودنویس به موضوع سخافت در میان اپوزیسیون پرداخته و آن را به مثابه اسب تروا معرفی کرد
کیهان: «سخافت اپوزیسیون سوراخی است که از طریق آن نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی نفوذ می کنند».
این مطلب را پایگاه اینترنتی خودنویس در واکنش به برخی رفتارهای مشکوک احمد باطبی و امیرعباس فخر آور عنوان کرد. این دو نفر بارها متهم شده اند که خبرچین و نفوذی نیروهای امنیتی ایران در میان اپوزیسیون هستند. سایت خودنویس در حالی به این دو تن حمله کرد که مدیر آن -نیک آهنگ کوثر- چندماه پیش در مظان اتهام برخی طیف های اپوزیسیون قرار گرفت مبنی بر اینکه در ازای دریافت پول، اخلال و خبر فروشی می کند.
با این حال، خودنویس به موضوع سخافت در میان اپوزیسیون پرداخته و آن را به مثابه اسب تروا معرفی کرد: «اگر اسب تروا توانست سی چهل نفر یونانی را وارد قلعه تروائی ها کند، این مشکل ما به مرور زمان عملا مثل یک نقب یا یک سوراخ تروا عمل کرده که سربازان بینام جمهوری اسلامی هر وقت میل شان می کشد نفس مسموم شان را از همانجا به شکل گفتمان های نابهنجار به درون قلاع ذهنی بدنه «اپوزیسیون» تزریق می کنند. آنچه موجب نگارش این متن شده مضحکه جدیدی است که توسط دو نفر، بار دیگر جامعه مجازی را به جنگ و جدال های سخیف، بی معنی و بی فایده سوق داده است. دو نفری که هیچ کدام شان سابقه جدی و عمیقی در مبارزه با رژیم ندارند، و اتفاقا هر ناظر بی طرفی به سرعت متوجه می شود که سابقه هر دو نفرشان نیز عملا ایشان را در مظان ارتباط با جمهوری اسلامی قرار می دهد».
نویسنده با انتقاد از وجود سخافت در میان طیف هایی از اپوزیسیون و اینکه همین موضوع دستمایه خبرهای کیهان می شود، نوشت: این صحیح که شتر تروا با بارش هم که به میان مان آمد برخی از دوستان توان دیدنش را نداشتند، اما در هر حال مشکل واقعی وجود یک الگوی خاص پذیرفته شده در گفتمان فرهنگی و مدل رفتاری غالب ماست که به سان یک اسب تروا یا بهتر بگویم یک ویروس بومی متاسفانه صفوف مان را بسیار در مقابل مشکل خاصی به نام «سخافت» آسیب پذیر کرده است. نهادهای جنگ روانی رژیم هم این سوراخ رخنه را به خوبی پیدا کرده اند و آنها هر وقت اراده می کنند از همین سوراخ وارد می شوند.

 


[ چهارشنبه 91/5/18 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 170
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404062