NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
قتل رازآلود آقای سفیر؛ مقدمه‌چینی آمریکا برای یک یازده سپتامبر دیگر/ کاخ سفید از حمله به سفارتش در لیبی خبر داشت

 


رجانیوز: پس از انتشار فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اعظم(ص) در آمریکا و واکنش گسترده اعتراضی مسلمانان جهان، برخی از کارشناسان بین‌المللی، انتشار تصاویر این فیلم در فضای اینترنت را توطئه‌ای دیگر به سبک 11 سپتامبر برای متهم ساختن مسلمانان و حمله به شهر و دیار آنها ارزیابی کردند. 

داوود عباسی، مدیر رادیو بین‌المللی ایتالیایی جمهوری اسلامی ایران با دو سند و یک ویدئو که در سایت سینمای پایه ایران منتشر شده، نشان می‌دهد توطئه فیلم موهن، «11 سپتامبر»ی مجدد است؛ توطئه‌ای پیچیده و شیطانی که ارتباط چند لایه و متداخل میان دنیای سینما، سیاست و سروریس‌های اطلاعاتی غرب را افشا می‌کند.امروز دیگر قضیه در حد حدس و گمان نیست و در این نوشته سه مدرک مهم را مطرح می‌کنیم که این فرضیه را - که با توجه به سوابق دولت ایالات متحده چندان هم بعید نیست - به طرز جدی‌ای تقویت می‌کند.اول) چهارشنبه، در فردای کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و زمانی که تازه سایتهای خبری متوجه شده‌اند که سازنده فیلم موهن یک صهیونیست آمریکایی است، شاول موفاز، رهبر مخالفان دولت نتانیاهو در سخنانی در کنست (شبه – مجلس رژیم اشغالگر قدس) در اظهاراتی عجیب و غریب می‌گوید که نتانیاهو «در حال دخالت در امور داخلی آمریکاست و می‌خواهد کاری کند که اوباما در انتخابات شکست بخورد و این به ضرر اسراییل خواهد بود». این کلمات را موفاز بی‌کم و کاست ادا می‌کند و جروزالم پست و پرس تی وی این خبر را عینا نقل کرده‌اند.

سند شماره یک: سخنان «شاول موفاز» درباره دخالت نتانیاهو در سیاست داخلی آمریکا

حال سوال فوق العاده حیاتی اینست: نتانیاهو چه کرده که این قدر خطرناک است که موفاز آن را «دخالت در امور داخلی آمریکا» می‌داند و آن را «تلاش برای سرنگونی اوباما می‌داند؟». آیا منظور موفاز چیزی جز این توطئه جدید توهین به مقدسات اسلامی است، که دنیای اسلام را به آتش کشیده و عملا اوباما را در وضعیت بدی قرار می‌دهد و زمینه را برای به قدرت رسیدن رامنی فراهم می‌سازد، کسی که نتانیاهو و اسراییل بسیار به او علاقه‌مند هستند؟

دوم) روز جمعه اما روزنامه انگلیسی ایندیپندنت مقاله با ارزشی را به چاپ می‌رساند که کمی بیشتر ابعاد توطئه را فاش می‌سازد.

سند شماره دو: مقاله روزنامه انگلیسی با عنوان «پشت پرده ترور سفیر آمریکا»


در این مقاله کم سابقه روزنامه لندنی از دیپلماتهایی در داخل هیات حاکمه آمریکا که خواستار فاش نشدن هویتشان شده بودند فراگرفته بود که حمله به سفارت آمریکا در لیبی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بوده، و اساسا ربطی هم به فیلم موهن نداشته است! طبق این مقاله دولت ایالات متحده از 48 ساعت قبل از حمله به سفارتش در بن غازی لیبی خبر داشته اما هیچ اطلاعی به سفیر و کادر خود نداده است! حتی کاخ سفید از حمله به سفارتش به قاهره هم اطلاع داشته اما آنجا هم اقدامی صورت نگرفته است. حتی میزان محافظان هم اضافه نشده‌اند. گویی آمریکا با نوعی خودزنی که به خاطر انتشار فیلم موهن کاملا باور پذیر هم بوده، قصد بهانه جویی داشته‌اند. و اتفاقا اگر همین ساعت‌ها سرکی به سایتهای خبری غربی بزنیم و انبوده گزارشهای ضد و نقیض در مورد خطر القاعده در لیبی و یمن و مصر و اعزام نیروی دریایی آمریکا و بمب افکنهای بدون سرنشین به این مناطق و … را ببینیم، کم کم این فرضیه برایمان بسیار باور پذیر می‌شود.

سوم) اما سومین سند مهم که دیروز (دوشنبه) توسط یک جوان لیبیایی به نام فهد البکوش در اینترنت قرار داده شده و سندی است با ارزش بالا. این ویدئو که در زیر آمده است، نشان می‌دهد که مردمی که به سفارت آمریکا در لیبی یورش برده‌اند نه تنها سفیر آمریکا را نمی‌کشند بلکه وقتی وی را بی‌جان می‌یابند ترسان شده و سعی می‌کنند وی را به بیمارستان برسانند. دوستانی که زبان عربی می‌دانند به وضوح در این ویدئو می‌توانند بشنوند که برخی با نگرانی می‌گویند «مرده»، برخی دیگر می‌گویند «شاید هنوز زنده باشد» و دیپلمات آمریکایی را بیرون می‌آورند و می‌خواهند وی را نجات بدهند. حتی اگر کسی عربی هم بلد نیست، چهره نگران مردم و عدم تعرضشان به جسد دیپلمات نشان می‌دهد که عاملان کشته شدن او آن‌ها نمی‌توانند باشند.

پس سفیر آمریکا در لیبی را که خود کاخ سفید از 48 ساعت قبل می‌دانست به او حمله می‌شود، چه کسی کشته است؟ و اگر مطابق ویدئویی که نمی‌شود آن را انکار کرد، عامه مردم آن را نکشته‌اند، پس چه کسی او را کشته است؟ و اگر کسی که او را کشته مردم خشمگین نیستند و اساسا کشته شدن او به دلیل خشم از فیلم موهن نبوده، آیا این یک 11 سپتامبر با ابعاد کوچک‌تر نیست تا جنگ صلیبی دوباره به راه انداخته شود؟

 


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 4400042