NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نماینده مردم یزد گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده‌اند و شورای نگهبان در حال بررسی بقیه صلاحیت‌هاست.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به جمع‌آوری امضا علیه هاشمی خطاب به شورای نگهبان گفت: نویسندگان این نامه اقدامی غیرقانونی کرده‌اند چرا که این نامه بدون اسم دست به دست چرخانده و امضاها جمع آوری شده است.وی گفت: باید در این ارتباط اعلام جرم شود و افرادی که سوء استفاده کردند مجرم هستند.تابش تصریح کرد: دیروز این نامه دست به دست در مجلس گشت و ما دیدیم که اسمی در نامه نیست و محتویات این نامه این بود که شورای نگهبان در هر صورت افرادی که از اصحاب فتنه هستند را رد صلاحیت کند. هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده اند و شورای نگهبان در حال بررسی سایر صلاحیت‌هاست.

وی گفت: چنین رفتاری از سوی نمایندگان مجلس در طول تاریخ انقلاب مشاهده نشده است و اقدامی بی سابقه است که برخی از نمایندگان انجام دادند.

 


[ پنج شنبه 92/2/26 ] [ 11:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 510
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402298