NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از آنکه اعطای جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی با ملاحظات سیاسی صورت گرفت،حال بی بی سی فارسی نیز این مهم را در انتخاب صد چهره زن ایرانی در نظر گرفته است. مشاهده نام فائزه هاشمی در کنار اسامی دیگر به روشنی از فعالیت های مورد تایید وی توسط ضدانقلاب خارج نشین خبر می دهد.به گزارش عماریون از ماهستیم، رسانه انگلیسی بی بی سی فارسی در یک اقدام بحث برانگیز به انتشار لیست صدنفری از زنان نخست ایرانی دست می زند، حضور برخی چهره ها در این لیست حاکی از نظر مثبت آن رسانه در قبال فعالیت های آنان در ایران است. نام شیرین عبادی،فرح دیبا (همسر محمدرضا شاه پهلوی)،فائزه هاشمی و معصومه ابتکار به طرز سوال برانگیزی در این لیست به چشم می خورد! اگرچه بی بی سی فارسی برای انتخاب آنها دلایل دیگری ذکر می کند اما به خوبی روشن است که فعالیت های مورد تایید آنهاست که سبب شده نام آنها در لیست صد زن نخست ایرانی آورده شود. 

 

مخالفت و فعالیت علیه ج.ا.ا توسط شیرین عبادی [بیوگرافی شیرین عبادی] و تهیه طرحی جهت تحریم اقتصادی ملت ایران شاید دلیل دیگری باشد که بی بی سی فارسی عمدا به آن اشاره ی نکرده است، علاوه بر این شیرین عبادی نخستین زن ایرانی بود که به ملت خود خیانت کرد، وی توانست اعضای پارلمان اروپا را متقاعد کند که نفت ایران را تحریم کنند!

فرح دیبا [بیوه پهلوی] نیز تاکنون اقدامات بسیاری علیه ج.ا.ا انجام داده است، البته اقدامات به دلیل ارتباط با خاندان منحوس پهلوی قابل پیش بینی بوده است،تلاش او برای روی کارآمدن پسرش تاکنون ناموفق بوده است، وی با وجود صرف هزینه های مالی بسیار نتوانسته در میان ضدانقلاب خارج از کشور حامیان قابل توجهی داشته باشد.

 فائزه هاشمی پس از انتخابات سال 88 به دلیل مواضع سیاسی و اقدامات تفرقه افکنانه و ضدملی مورد توجه رسانه های دیداری و شنیداری ضدانقلاب قرار گرفت، فائزه هاشمی پس از اعلام حکم دادگاه انقلاب مدتی در زندان محبوس شد، وی پس از خروج از زندان نیز به جهت حاشیه امن ی که بواسطه هاشمی رفسنجانی فراهم شده بود به اعمال گذشته ادامه داد. وی جزو نخستین زنان ایرانی بود که زندان را تجربه بسیار قشنگ دانسته و از اینکه با انسانهای بزرگی هم کلام شده بود احساس افتخار می کرد.

 معصومه ابتکار نخستین زن ایرانی بود که علی رغم آنکه هیچ تحقیق علمی درباره امواج زیان آور ماهواره ای نشده بود به زیان آور آن تاکید می کرد، تاکید وی بر امواج زیان آور ماهواره جهت تخریب افکار عمومی و یا سوء استفاده از گزینه های علمی [سرقت علمی معصومه ابتکار در نشر یک مقاله] برای ارتقاء شخصیتی خود چیزی است که معصومه ابتکار نه امروز و در قالب سرطان زا بودن امواج ماهواره ای بلکه از سالهای دور و در مقالات علمی خود مورد استفاده قرار می داده است.


[ سه شنبه 92/7/30 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392218