NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
البته این نوع کارها از پدر معنوی افرادی چون کروبی( صاحب تفسیر موضوعی"دول الخلیج العربیه") و موسوی (رقیب هشت پای پیشگوی اعلام نتایج انتخابات قبل از شمارش آراء) که با همه بی رغبتی مردم به آنان و ریزش طرفداران همچنان خود را بیشمار(!!!) می پندارند زیاد هم عجیب به نظر نمی رسدبه گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از اینکه موسوی از عالم غیب پیامی مبنی بر ریاست جمهوریش قبل از شمارش آراء دریافت کرد و عروس آذربایجان هم بر این الهام غیبی صحه گذاشت و برای بر زمین نماندن حکم ارسالی از ماوراء(!)، دستور به اغتشاشگری، فتنه گری، آدم کشی، قشون کشی، هفت تیر کشی، مستند سازی و... دادند، برخی سایتهای خبری اعلام کردند: طرفداران صانعی که همچون شخص ایشان علی رغم رد صلاحیت وی برای امر خطیر مرجعیت توسط بزرگان جامعه مدرسین، همچنان اصرار دارند او را صاحب فتوا و البته با مقلدین فراوان معرفی کنند، برای بیشمارتر کردن(!) مقلدین شیخ یوسف دست به ابتکارات جدیدی زده اند که به نوبه خود جالب توجه می باشد.
البته این نوع کارها از پدر معنوی افرادی چون کروبی( صاحب تفسیر موضوعی"دول الخلیج العربیه") و موسوی (رقیب هشت پای پیشگوی اعلام نتایج انتخابات قبل از شمارش آراء) که با همه بی رغبتی مردم به آنان و ریزش طرفداران همچنان خود را بیشمار(!!!) می پندارند زیاد هم عجیب به نظر نمی رسد
لازم بذکر است یوسف صانعی پس از آموزش های عملی به اطرافیان خود در زمینه فحشکاری علیه نظام و مسئولین خدوم آن و به کار بردن الفاظ رکیک کوچه و بازاری قبل از اسلام، در اقدامی شجاعانه و قابل ستایش توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فاقد معیارهای لازم برای تصدی مرجعیت معرفی گردید.
این اقدام انقلابی جامعه مدرسین به گونه ای خواب را از سر ایشان و مقلدین خارج نشین و فتنه گران بیشمار از نوع فوتشاپیشان پراند که هر کدام یک کارتون کتابهای نقاشی وی را برداشته و از تجربیات عزیزان دستفروش استفاده نموده و اقدام به پخش آن در خیابانهای سطح شهر تهران نمودند!
در برخی کتب نقل شده است: پس از ارتحال میرزای شیرازی اول، هنگامی که برای قبول و پذیرش مرجعیت به آیة الله حاج سید محمد فشارکی مراجعه می کنند او اینچنین جواب می دهد:
« من شایسته و لایق مرجعیت نیستم. زیرا ریاست دینی و مرجعیت اسلامی به غیر از علم فقه امور دیگری لازم دارد از قبیل: اطلاع از مسائل سیاسی و شناختن موضعگیریهای درست در هرکار. و اگر من در این امر دخالت کنم به تباهی کشیده می شود. برای من غیر از تدریس کار دیگری جایز نیست.» و بدین گونه آن عالم وارسته مردم را به آیة الله میرزا محمد تقی شیرازی ارجاع داد که از این نوع برخوردها در سیره بسیاری از بزرگان و فقهاء شهیر شیعه به وفور در تاریخ ثبت شده است.
امّا انگار سران فتنه با وجود بی رغبتی عموم ملت به آنان و ارسال پیامهای انزجار متعدد با شیوه های مختلف نوین و سنتی همچنان سعی دارند خود را برترین، محبوبترین وبیشمارترین معرفی نمایند که این نوع توهمات در ایام چرت افرادی چون کروبی که تنها 24 ساعت از شبانه روز اتفاق می افتد زیاد ناپسند و قابل تقبیح نیست زیرا در روایات اسلامی با عبارات متنوع از انسان خواب، کودک و مجنون به اصطلاح قلم برداشته شده یعنی بابا بی خیال اینا ازشون بیش از این توقع نیست تا زمانی که خفتیده بیدار و بچه بزرگ و مجنون عاقل شود("رفع القلم عن ثلاثة عن النائم حتى یستیقظ، وعن الصبی حتى یبلغ، وعن المجنون حتى یعقل")
سایت خبری البرز در همین زمینه نوشت: روز گذشته در چهارراه پارک وی تهران خودرویی دیده شده است که دو نفر با پوشش لباس روحانی سوار بر آن هنگام قرار گرفتن در کنار دیگر خودروها در مسیر باقی مانده تا میدان تجریش کتابهایی را به سرنشینان دیگر خودروهای عبوری می داده اند.
بررسی دقیق تر و سوال از افرادی که این کتابها را دریافت کردند نشان داد این دو روحانی گفته اند رساله ای آسان برای احکام دینی و ماه رمضان همراه خود دارند که مایلند ان را به شهروندان و بویژه جوانان بدهند!

[ شنبه 89/6/6 ] [ 3:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 4399981