NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

برخی از دانشجویان منتسب به اقلیت سبز در دانشگاه تهران ضمن هتاکی به اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران که در دیدار با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بودند، آنها را طالب قدرت و نان به نرخ روز خور نامیدندبه گزارش شبکه خبر دانشجو، عده ای از دانشجویان منتسب به اقلیت سبز در دانشگاه تهران با صدور شب نامه‌ای، اعلام کردند که انجمن اسلامی دانشگاه تهران برآمده از متن دانشجویان نیست و اعضای این تشکل برای کسب قدرت دست به هرکاری می زنند.

این شبنامه ضمن فحاشی به اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران، آنان را نمایندگان واقعی دانشجویان در دانشگاه تهران ندانسته، بلکه افرادی طالب قدرت و نان به نرخ روز خور توصیف کرده است.

از سویی این شب نامه سخنرانان این دیدار را افرادی منتسب به نیروهای امنیتی! در دانشگاه نامیده است.

این ادعاها در حالی صورت می‌گیرد که نماینده انجمن دانشگاه تهران در دیدار با رهبری همچون سایر نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان نقطه نظرات انتقادی خود در خصوص مسائل روز پرداخت.

صدور شب نامه های اینچنینی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید درحالیست که حامیان سران فتنه در دانشگاه تهران در حال بازسازی بدنه فروپاشیده خود هستند.

بر طبق آخرین خبرها از دانشگاه تهران، بدنه اجتماعی فتنه سبز سعی دارد از طریق برخی تشکل های غیرقانونی به عضوگیری و تدارک آشوب برای آغاز سال تحصیلی پیش رو بپردازد.


[ یکشنبه 89/6/7 ] [ 12:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404889