NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مرد منتسب به رنگ خاکستری در جریان اصلاح طلبان، که کمتر دیده می شودو نقش پشت پرده جریان اصلاحات را بازی می کند، اخیرا در جلسه ای که با خاتمی داشته است، توصیه می کند موسوی و کروبی برای مدتی کمتر موضع گیری کنند و از میان مردم و رسانه ها فاصله بگیرند.به گزارش خبرنگارسیاسی جهان، در این جلسه که موسوی خوئینی‌ها، خاتمی و برخی دیگر از عوامل جریان اصلاحات حضورداشتند، شرکت‌کنندگان در این نشست به برخی موضع گیری های تند اشاره کردند و مهمترین اشتباه را حضور برخی فتنه گران در نزدیکی به هواداران این جریان برشمردند. در این نشست مرد خاکستری طی سخنانی گفت: ".....اشتباه این بود که بین رهبری جنبش و بدنه جنبش ارتباط برقرار کردیم. توقع ایجاد شده است و بدنه جنبش توقع دارند که هر موضوعی پیش آمد رهبران جنبش موضع‌گیری کنند و این یک اشتباه بود که خود را به مردم نزدیک کردیم.باید آنان را به میدان آورده و خودمان فاصله می‌گرفتیم ..."

مردخاکستری مدعی شد:".... رهبران جنبش سبز باید نقش الهام بخشی را ایفا کنند.باید تقسیم کارکنیم و هریک از شما در جایگاه خود به احیای این جنبش بپردازید. به نظر من خاتمی باید راهکارهای اعتماد سازی در نظام را دنبال کند..."

وی همچنین اظهار داشت:‌".... باید احزاب، اصناف، جنبش ها و کانون‌ها به عنوان رهبران میانی که حلقه واسط میان رهبران و مردم باشند به میدان بیایند...."


[ یکشنبه 89/6/7 ] [ 12:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 292
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402080